gratis stickers

Nitro

Malossi is the best !!
heeft er nog iemand typs hoe ik aan gratisse stickers geraak?
bv welke bedrijve zeker stickers sture
 
Advertisement - register to remove this

Hmmmz, je hoeft toch geen gratis stickers te krijgen?? Kijk het is wel leuk, maar als je échte stickers wilt, kan je die beter bestellen bij de betere dealers :), want ik zie meestal meteen of een scooter voor ze stickers betaald heb of de gratis stickers heb, ik zou zeggen, bestel er een paar mooie :) voor €15 ongeveer heb je bij scootparts.nl een hele malossi set :D
 
Mijn hele fiets zit vol met van die std. gratis stickers. Is wel makkelijk om mun fiets te herkennen op school tussen al die andere fietsen. :D

Op mun scooter zitten alleen unieke handgemaakte stickers 8)

(Except 2 Malossi-stickers)
 
heb hier ook al een flinke stapel liggen, doe er eigenlijk niks mee, beetje dingen op mn kamer onderplakken enzo :D

op mn brommer komen alleen 2 st.net stickers en heb er 2 troy lee stickers op zitten.. oja, ook 2 honda logo´s *D
 
Tuurlijk heeft malossi wel stickers!!! Als jij een cilinder of id. van malossi koopt zitten er regelmatig stickers bij (net die keer dat ik een MT helm kocht kreeg ik er 2 malossi stickers bij :))slaat nergens op maar okay
 
Originally posted by NeosRider
Tuurlijk heeft malossi wel stickers!!! Als jij een cilinder of id. van malossi koopt zitten er regelmatig stickers bij (net die keer dat ik een MT helm kocht kreeg ik er 2 malossi stickers bij :))slaat nergens op maar okay

Wie zei dat malossi geen stickers had :|?
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Bij Motul hebben ze maar uit nood zo'n java popup screentje gemaakt, wegens niet nader genoemde aantal sticker aanvragen per dag.

voel me best schuldig... :p
was toen ook op sticker hunt
en zag Motul reclame aan de zeikant staan
toen ik Gran Turismo 2 aant spelen was :p
naar site gegaan en email gezocht.
en had ooit email link geplaat ops SF.nl...

een bedankje mag wel hoor :p ;)
 
Back
Top