gratis stickers

Nitro

Malossi is the best !!
heeft er nog iemand typs hoe ik aan gratisse stickers geraak?
bv welke bedrijve zeker stickers sture
 
Advertisement - register to remove this

ik heb geschreven naar bv malossi
mijn scooter bestaat volledig uit malossi onderdelen zoals mhr speed overrange mhr uitlaat ga zo maar door en nu heb ik bij mij bestellingen geen stickers ontvangen en ik wil graag dat je aan de buitenkant van mij scooter kan zien wat er in de binnenkant zit, kunt u misschien een paar stickers missen
bij voorbaat dank
rik

naja zie wel of het werkt niet echt formeel maarjah :W
 
Ik word hier wel zoooooooooooooooooo moe van. is uitgebreid topic op geweest volgens mij. En dan nog, is toch geen kunst aan, om een brief te maken? :S

Sommige mensen zijn echt liever lui dan moe
 
ten 1e
die bedrijfen zijn zowat allemaal door europa heen dus is het slim om engels teschrijven...
en ten2e mijn engels is een ramp dus voordat ik de strond van de meedewerkers thuis gestuurt krijg omdat ik dat gevraagd heb wil ik kraag ff een standard brief snappie mijn engels is KUT
 
je nederlands is ook k*t haagse;)

pak een woordenboek voor nederlands====>engels en doe je best, straks vraag je nog of we 'm ff willen posten voor je zeker?

met vriendelijke groet, Jacco.
 
Originally posted by Rikkademous
ik heb geschreven naar bv malossi
mijn scooter bestaat volledig uit malossi onderdelen zoals mhr speed overrange mhr uitlaat ga zo maar door en nu heb ik bij mij bestellingen geen stickers ontvangen en ik wil graag dat je aan de buitenkant van mij scooter kan zien wat er in de binnenkant zit, kunt u misschien een paar stickers missen
bij voorbaat dank
rik

naja zie wel of het werkt niet echt formeel maarjah :W

Malossi geeft geen stickers.
 
Originally posted by Rikkademous
ik heb geschreven naar bv malossi
mijn scooter bestaat volledig uit malossi onderdelen zoals mhr speed overrange mhr uitlaat ga zo maar door en nu heb ik bij mij bestellingen geen stickers ontvangen en ik wil graag dat je aan de buitenkant van mij scooter kan zien wat er in de binnenkant zit, kunt u misschien een paar stickers missen
bij voorbaat dank
rik

naja zie wel of het werkt niet echt formeel maarjah :W
wat een lol, als je scooter VOLLEDIG uit malossi spulletjes bestaat heb je echt een aardige berg aan stickers hor.
Ik heb een berg van die stickers aan mijn buurjongen gegeven, want wat moet je ermee.......
 
Hallo

Wij beantwoorden de mail namens Jolly-Moto.

Sorry maar helaas versturen wij geen gratis stickers meer.
Het liep helemaal uit de hand, per dag kregen we meer dat 20 aanvragen.
Dat gaat ons een beetje te veel tijd en geld kosten, we versturen nu alleen
nog gratis stickers bij een order.


Met vriendelijke groeten
Marcel Dekker

:|


Sure, no problem
We will send you stickers in few days. Thanks for support our brand.
Best regards,

AIRSAL
"Just enjoy it"

:W
 
tja.. ik krijg dagelijks ook van die mailtjes... om niet te zeggen scooter-freaks styled...

zeggen ze dat ze racen enzo.. en dat ze stickers voor de racescooters willen.. terwijl er gewoon namen onderstaan van mensen van scooter-freaks forum 8P
 
gratis stickers zijn uitsluitend voor mijn kast :# :
14oktober20021.JPG
 
Bij Motul hebben ze maar uit nood zo'n java popup screentje gemaakt, wegens niet nader genoemde aantal sticker aanvragen per dag.
Jammer, das nou 1 van de merken die ik moet hebben.
Mja ze mogen bij een bus Motul 800 wel een stickertje geven 8)
 
en om aan en draaibank of wat dan ook te staan om een cil, of uitlaat te maken.. hoef je ook geen universitair niveau te hebben.. gewoon op knopjes drukken :)
en.. btw als ik op een van de linx in die lijst klik word er gevraagd om login ID en wachtwoord??.
 
Originally posted by Sjoerdyo
Ja bv Motul, Putoline, Silkolene stickers en dan met Castrol TTs rijden ofzo :)


ik rij op silkolene olie :D maar ik vind idd dat je wel gelij khebt.. vooral die gasten die malossi op hun scoot hebben en eht merk niet in hun scooter hebben verwerkt. is beetje irri vinnik
 
Back
Top