Gran Turismo 5 / - Prologue

Zo'n stoel maak je voor €50,- zelf :)


Ik was voor 45 euro klaar :)


Stoel (camaro (oid) kuipstoel) verstelbaar. (gratis gehad)
15 euro staal en zelf gelast.

Stuurtje + pedalen waren 30 euro oid (was voor de ps2).



Is wel ff wennen als je normaal met een controller speeld, maar het is echt 10x vetter/beter :D




edit: leek heel erg op die bovenstaande pic.
 
sodeju wat is die ferarri f1 2007 toch ziekelijk snel en stuurt zo lekker zeg!!!!!

edit: @ hans, hoe werkt dat nou eigelijk met die koppeling dan aangezien je 3 pedalen hebt, moet je dan ook echt die koppeling laten opkomen met zon spel en kan die dan ook uitvallen en weet ik het allemaal?

zo ja is het wel dik vet:D
 
Denk het niet. Koppeling is puur voor het schakelen. Kan ook zonder denk. Kijk goed , zijn 2 snoeren die van het " pedalen eilandje " af komen zeg maar.

Zou idd wel super wezen als auto uitviel als de koppeling te snel omhoog kwam. :D
 
Uitvallen doet hij inderdaad niet, maar het werkt ook niet ideaal. Zeker in het H-patroon is schakelen een hel, van z'n 2 naar z'n 5 etc komt veel te vaak voor. Semi automaat is dan wel te doen :)

Maar imo ben je in zo'n racespel toch teveel met schakelen bezig als je het op manual zet en dat gaat ten koste van het stuurwerk.
 
Idd. Vroeger reed ik met alle AIDs aan en versnellingen op AT .Ik rij gewoon altijd MT en alle AISd zijn uit @ controller. Werkt prima. Veel tijden / races gewonnen na die vernadering.
 
Idd. Vroeger reed ik met alle AIDs aan en versnellingen op AT .Ik rij gewoon altijd MT en alle AISd zijn uit @ controller. Werkt prima. Veel tijden / races gewonnen na die vernadering.

:eek:

al die computertaal

MT= manual transmission? maar de rest?
 
AT - Automatic Transmission

Niet zo moeilijk dacht ik. ;) Als GT speler MOET je dat gewoon weten... :*

Oh ja , GT is trouwens Gran Tursimo. :rolleyes:
 
Ik vind online maar eritant, soms kom je niet door tot de host en na een race moet je weer opnieuw wachten soms minuutje of 2. Het spel is wel vet, weinig tijd maar ik ben rustig aan het sparen voor de F1
 
ik bedoel multiplayer he, niet online

nog nooit online geraced, trekt me niet echt

Ik heb bij racespellen online altijd het gevoel dat ik een knetter snelle auto heb.. en op 1 of andere manier rijden die andere auto's je dan gewoon finaal van de baan .. :P daarom ben ik ook geen fan van online spelen :P! Begrijp nooit hoe er zoveel verschil in kan zitten :P

En nee ik ben geen game-n00b die er helemaal niks van snapt:P
 
Plus het feit dat waarschijnlijk de echte GT5 versie pas in 2010 komt en de Prologue vaak wordt geupdate zodat je nog een beetje waar krijgt voor je geld.

Maar die F1 is geil :D.
 
Plus het feit dat waarschijnlijk de echte GT5 versie pas in 2010 komt en de Prologue vaak wordt geupdate zodat je nog een beetje waar krijgt voor je geld.

Maar die F1 is geil :D.

2010?

Rijden we dan wel nog met autos:P ? of vliegen we dan met autos zonder wielen :P?
 
Back
Top