GoFast zoekt enkele serieuze scooterijders voor dit weekend (Alkmaar/Veendam/Assen)

Bij deze dus een aantal mensen gezocht die met een (deftige scooter of sprinter, dus geen frames) willen aanwezig zijn bij de GoFast Sports zomertour bij twee benzinestations en tijdens het ONK in Assen.

Zaterdag 23 september :
- GoFast zomertoer bij Alkmaar en Veendam

Vanaf vrijdag 22 september :
- GoFast @ TT circuit Assen voor het ONK

Doel ? Show !
Doe de scooterscene eer aan ! Burnouts en wheelies toegelaten.
Let wel... je moet je wel even aanmelden én dan ook aanwezig zijn indien beloofd.

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=20486&d=1158585222[/ir]
 
Advertisement - register to remove this

Ik wil wel naar assen voor wat wheelies. Kan er zo heen rijden. Ik ben nog niet zo goed als Easy Stuntin maar kan wel aantal combo's...
Heb ik tijd? Jah zeker weten.
 
Heb je iets meer info over Assen. Over wat de bedoeling is?

Ik wil wel heen met zipje maar ding rijd net sinds vandaag. Vind het beetje link om hem dan voor de 'show' open te trekken. Ding is totaal niet afgesteld.
 
bij assen staat:
Vanaf vrijdag 22 september :
- GoFast @ TT circuit Assen voor het ONK

is hier mischien meer info over?

EDIT: als dit het hele weekend geld kan ik zaterdag de hele dag aanwezig zijn. (als ik morgen mij rbw haal)
 
Ik wil wel... enkel heb ik geen SBO licentie. Ik kan die dag wel alleen moet ik om 19:00 weer @ home zijn..... Dus als je wil dat ik er sta, drop dan ff snel een pm, dan kunnen we wat fixen :)
 
@ ProjectRox : ondertussen heb je al telefoon gehad en stickers heb je morgen op de post :*

@ VIPER POWER : kan je me even pm'n wat voor scooters en gegevens ed ? Nemen we vanzelf contact op :)

@ Sibo : ik weet het ook nog maar van gister :)
Kom je toevallig naar Eindhoven zondag ?

ivm Assen is het bericht binnengekomen dat er helaas niet gereden mag worden, alleen show :'(
 
Ok mooi dan zie ik de stickers wel verschijnen. Ik heb alle info die ik nodig heb. Mijn scooter word morgen ochtend afgestelt. Alleen vind het wel jmmr dat ik voor die tijd geen wheelie bar op men scoot kan lassen :(.

Voor de rest zie ik het allemaal op die dag wel.
 
ProjectRox said:
Ok mooi dan zie ik de stickers wel verschijnen. Ik heb alle info die ik nodig heb. Mijn scooter word morgen ochtend afgestelt. Alleen vind het wel jmmr dat ik voor die tijd geen wheelie bar op men scoot kan lassen :(.

Voor de rest zie ik het allemaal op die dag wel.

Je hoeft je scooter niet af te stellen want je mocht niet rijden zei inne :p

Of mag er wel gestunt worden?
 
Als je niet Burnt op Assen mag dat dan gecompenseerd worden met het burnen op het circuit van A'dam :p

Iig ja ehm scooter is ook niet af, kan wel komen aan kakken met een frame en een paar velgjes 8P

Anders had ik zkr weten gekomen !
 
ik weet nu nog niet hoelaat het is in assen:rolleyes:

laat het eventjes snel weten:*

Kun je er btw ook spullen kopen van GoFast en/of scootertuning.net?
 
Het is geen meeting ofzo hoor... Het is de GoFast zomertoer, niet een scootermeeting. Zoals ik via PM heb aangegeven zal ik morgen even informeren naar de exacte locatie ed.
 
Back
Top