GoFast fotocontest Part II !!

Om ff de hele contest opnieuw voorop te stellen...
Het prijzenpakket dat te winnen is gewoon indrukwekkend geworden !!!

- 2x VIP ticket voor QBase 2007 (echt uniek!!)
- Een tandem parachutesprong (!)
- Een volledig GoFast pakket !
- ST.net pakket
en er komt zelfs nog meer leuks bij binnenkort..

foto_2f.jpg


De opdracht is simpel..

Maak een "GoFast" foto met dé GoFast feeling en scooters. De beleving van de scooterscene en GoFast moeten verenigd zijn in de foto ! Minimale afmetingen 1024 pixels breedte en goede kwaliteit.


Hoe kom je aan stickers ?
Eigenlijk op dezelfde manier als de ST.net stickers !
Zend een envelop met losse postzegels naar :
ScooterTuning.net
--
(voor de grote stickers -20cm- 3 losse postzegels voor 2 stickers en de 15cm stickers zijn 2 losse postzegels voor 2 stickers voldoende)

Inzendingen uit Nederland welkom, maar ook België en/of andere landen ! Als het maar GoFast en scooters is...

No limits ! Stunts, burnouts, creatieve logo's of wat ook... Het prijzenpakket is zeker de moeite waard geloof ik !!

De jury bestaat uit GoFast, ST.net en een extra onafhankelijk jury. De winnaar wordt bekend gemaakt met koninginnedag 2007. Er mogen meerdere foto's ingezonden worden per persoon.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Sorry voor deze super grote kick. Maar las in scootertuning.net magazine 3 net dat de uitslag op 30 april zou worden gedaan. Is daar al iets over bekent?
 
We kunnen niets weggeven als er weinig of nix nuttig wordt ingezonden ... ?

In elk geval worden de Defqon kaarten omgezet in Qbase kaarten.
 
Wat jullie willen...
Ik vind het persoonlijk gewoon echt te vette prijzen, daarom begrijp ik niet waarom er zo weinig inzendingen binnenkomen !!!
 
Ik denk dat het voornamelijk gebrek aan inspiratie is.

Waarvoor is het? Wat wil je ongeveer zien?
De uitleg over wat de bedoeling is , is waarschijnlijk te globaal om met een perfect idee te komen. :)

Een foto waar scooters/snelheid/gofast in verwerkt zijn als 1 geheel , is moeilijk te maken als je de middelen+inspiratie er niet voor hebt.
Zeker als je te weinig visie/kennis hebt op dit gebied om een foto te laten spreken over de 3 genoemde dingen.

Een foto van een scooter met een gofast sticker erop (die bv voorbij rijd) voldoet niet imo.
Een foto zoals plantje in een flitspaal geeft iets weer, maar mist de scooter link.

Sowieso zullen de foto's beter worden als er meerdere mensen/scooters bij betrokken zijn , zodat je het sprint/race gevoel er ook bij krijgt.
Niet een enkeling die in zijn 1tje ergens rijd.

Dus , waar heb je de foto's voor nodig?
Als het 1 malig is en je hebt een paar goede foto's nodig... kunnen we misschien beter iets opzetten met ze alle.
Dan de prijzen gewoon verloten oid.

Of als je gewoon wat foto's nodig hebt om af en toe ergens tussen door in het scootermagazine oid te zetten , uitleggen wat we kunnen doen om met weinig middelen foto's te maken die aan de eisen voldoen. :)
Het magazine bv geeft weer hoe de sfeer is omtrent de races en sprints... dan hoeft niet elke ingestuurde gofast foto weer te geven hoe BV de sfeer is.
Dan word het weer iets makkelijker.
 
So ! Wat een reply... ik lees 'm nu pas :)

Het gaat GoFast vooral om de community feeling...
Ze zijn niet alleen een sponsor die de SBO en St.net ondersteund met materiaal ed, maar ze willen ook (samen met ons) toffe dingen doen naar onze community en daar ook wat voor terug doen.

Daarom was het ook gewoon een idee om wat met foto inzendingen te doen. Gewoon mensen achter hun pc vandaan halen en ff lekker gek doen om mooie, toffe, speciale, xtreme foto's te maken ! :)

Meer zit er eigenlijk niet achter ! Uiteraard is het leuk om de beste foto's voor allerlei dingen te gebruiken, maar de hoofdreden is om gewoon lekker gek te doen met een combinatie thema scooters/gofast en daar foto's van te maken...
 
Als je gekke foto's met een blikje G0-fast, scooters en maffe situaties wil hebben, wil ik wel m'n best doen..

Ik kan alleen niet garanderen dat er geen blote konten, maffe dingen etc op de foto komen :W
 
Als je gekke foto's met een blikje G0-fast, scooters en maffe situaties wil hebben, wil ik wel m'n best doen..

Ik kan alleen niet garanderen dat er geen blote konten, maffe dingen etc op de foto komen :W

Geeft niet. Als het maar mooie foto's zijn.

Fotoshoppen wij je wel weer even een broekje aan :* :D
 
to razma :

mag het ook een soort collage zijn?
dus 3 foto's in volgorde.. van : oorzaak - gevolg
??

zoja dan heb ik wel wat woeste ideeen :D
 
Back
Top