GoFast X-Days - 6/7 juni 2008

Mijn 2e zip met Jasper Mierop erop rijd ook mee.

Gewoon een scooterspecial verlengde zip. Komt hoogstwaarschijnlijk zonder kappen. Maar is zonder kappen even netjes als met kappen.

We moeten alleen nog een hoop doen :P

Velgen stralen-afdraaien subframe-verlengen en alles even netjes en fatsoenlijk maken.

Dat word ff flink doorwerken van het weekend, scooter helemaal klaar maken.
maargoed we gaan ook voor "strak" dus komt goed.

ik heb er veel zin in.

Naar mijn idee komt de media om te kijken naar sprinters en dat zijn alle leden van SBO. Ze komen niet kijken naar mooie dingen die tering langzaam zijn.

Ik vind dat er nogal zwart/wit word gekeken als jullie denken dat jullie in een beter daglicht gesteld worden als er alleen maar scooters komen met flashy kapjes erop en sprintframe's. Sbo bestaat tenslotte ook uit veel scooterframes ipv zelfgemaakte frame's.

Het is niet dat ik het niet kan/wil begrijpen, maar het is dat ik vind dat jullie er een rare visie erop hebben.

We zijn SBO en daar horen kale scooterframe's ook gewoon bij, anders ga je jezelf oogkleppen opzetten.

Ik weet dat deze post geen nut heeft, maar ik moest er ff wat van zeggen.
met zo'n inzicht heeft het idd geen nut. het moet gewoon netjes zijn, en geen beunhok waar alle draden overal heenhangen etc. frame of kappen boeit niet, zolang het maar netjes is. het is ook voor jezelf om met iets net te komen, zodat mensen die er geen verstand van hebben het ook mooi vinden. mensen zonder verstand van scooters zien ook wel wat een beunhok is en wat niet.

respect voor elke scootertuner en voor hetgeen wat hij doet, maar zoals jij het aangeeft is het niet bedoeld.

:eek: beetje jammer dat ik dit nu pas te horen krijg.. Dan had ik wel voor andere kappen gezorgd.

Is dit voor jullie te beun??

[ir]http://i26.tinypic.com/2eyhlk6.jpg[/ir]

[ir]http://i27.tinypic.com/9isjgp.jpg[/ir]

Alleen voorkap en voorconsole zijn geschuurd en gepolysterd. De rest is wel netjes.

Kon door me drukke school periode niet optijd de kappen afgewerkt krijgen.

je krijgt het niet nu pas te horen. jij hebt het nu pas door.
Monteer gewoon al je kappen, koop een paar spuitbussen van een euro en spuit je kappen over.
dan istie al weer netjes.

Altijd als er zoiets wordt gevraagd komen er altijd mensen met lelijke/gare dingen naar voren :D Wat mensen willen zien zijn imo strakke sprintframes & specialscoots. Geen scooters zonder kappen/ongespoten kappen etc. Tenminste...dat lijkt mij hoor! Ik zou mijn scooter sowiezo niet op een evenement durven te showen maargoed, dat is mijn mening :P

Precies, en met alle respect, maar dit zijn (zacht gezegd)gewoon geen show-scooters :

9isjgp.jpg

image00033211.jpg

Laat duidelijk zijn dat ik hier totaal niet over ga ofzo heh, maar ik zou het erg jammer vinden als dit soort scooters onze 'wereldje' moeten vertegenwoordigen. Ik bedoel...ik ken racescooters die dit seizoen al meerdere keren zijn gecrashed en er nog netter/interessanter uitzien :)

Oke oke, vooruit dan, dan kom ik wel :p

[ir]http://www.mostwantedsprinters.nl/kees/wallpaper.jpg[/ir]

Is dit een beunhok?

Carterkap word nog matzwart ;(

Dan nog red bull stickers dat zou hem helemaal af maken voor de GoFast! x-days :winner:

Back