Heb net eens even alles door zitten lezen en als ik het goed begrijp mag ik niet op een zip rijden waar nog geen kappen van gespoten zijn omdat dit volgens bepaalde uitspraken 'gare beunhokken' zijn? Weet niet of dit nog zo gezien wordt als ik alle bedrading e.d heb weggewerkt? (Ik rijd namelijk met een kaploze zip)
En wat er gezegt word, dat de SBO het grote publiek wil kennis laten maken met het sprinten en dat mensen met een scooter (afgezien van de sprintframes) zonder kappen en een beetje 'rommelig' zijn niet mogen rijden vind ik ook maar een beetje krom.
Ik rijd toch ook gewoon met alle andere SBO sprints mee waar ook super veel publiek en media aandacht komt? Dus zie het nut er niet van in om zo'n soort van selectie te maken? Of zie ik het nu allemaal verkeerd?
Want als je zo een Demo dag organiseert laat je mensen alleen maar zien hoe de SBO sprints juist niet zijn..
Dat mag, maar is niet gewenst. De GoFast X-Days is een media evenement en bedoeld om groot publiek te laten kennismaken met wat scootersprinten is. Het is dus niet echt representabel om met een rommelig framepje aan te komen...
Geldt trouwens voor alle deelnemers, dus geen 'gare beunhokken' !
Naar mijn idee komt de media om te kijken naar sprinters en dat zijn alle leden van SBO. Ze komen niet kijken naar mooie dingen die tering langzaam zijn.
Ik vind dat er nogal zwart/wit word gekeken als jullie denken dat jullie in een beter daglicht gesteld worden als er alleen maar scooters komen met flashy kapjes erop en sprintframe's. Sbo bestaat tenslotte ook uit veel scooterframes ipv zelfgemaakte frame's.
Het is niet dat ik het niet kan/wil begrijpen, maar het is dat ik vind dat jullie er een rare visie erop hebben.
We zijn SBO en daar horen kale scooterframe's ook gewoon bij, anders ga je jezelf oogkleppen opzetten.
Ik weet dat deze post geen nut heeft, maar ik moest er ff wat van zeggen.
ScooterSpecial en SuperSpecial verlaagde/verlengde sprintframes is natuurlijk anders, maar dit gaat over gewone scooters zonder kappen.