This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GoFast X-Days - 6/7 juni 2008

Vorig jaar al mee gemaakt

Mja punt is, weinig vrije dagen, zaterdag/zondag ELE-rally rondom Eindhoven waar ik ook bij help dus word krap :+ Fix wel iets met overwerken bij me baas om me vrije dagen te sparen :+

Zullen we weer ontopic gaan?? :+

Tis geregeld dus ik ben er vrijdagmiddag bij :winner:

Aankomend weekend de laatste paar dingentjes ff goed fixen en ff ding nog beetje bijstellen en hij kan knallen 8)

vrijdag worden mijn kappen voor de laatste lak laag gespoten hoop dat ik ze dus maandag heb en dan snel afbouwen!

Goede informatie inne !! Duidelijk

heb er vet veel zin in !! ff goed poesten nu alleen nog :+

Dat word een leuk dagje voor mij, vrijdag werken van 18:30 tot 03:30, maar meestal word het vrijdag uurtje of 4. Dus ik denk bij thuiskomst scooter en spullen inladen. En een dagje goed op de GoFast leven 8)

Vermoeidheid komt toch pas bij thuiskomst :W

Scooter staat klaar voor zondag. als die dat overleeft hoef ik alleen maar een wiel te wisselen om rollings mee te kunnen maken.

zaterdags aanwezig,,

zeker zin in!
mooi evenement voor de toeschouwers maar ook zeker voor ons om legaal te testen met de scooters

groet

Maar zoals ik het begrijp mag je dus wel met een busje in het rennerskwartier staan ?