Goedkope Laptops Waar??

The Saint

Bounce!!
Hay,

Ik zoek een goedkope laptop voor wat huis-tuin en keuken werk. O.a klanten website's laten zien en wat tekstverwerken en voor school wat licht-grafisch werk.
Iemand een ideetje waar deze het goedkoopste zijn. Of iemand die 'r nog 1 heeft staan?

Ciao,

The Saint0?
 
Advertisement - register to remove this

ik heb zelf een Laptop van de Aldi =)
werkt goed , nog geen probs mee gekregen.

check voor 2de handse of zo op marktplaats..
maar ligt eraan wat je wilt besteden..

voor 1000 euro heb je al een nieuwe.
 
Glenn , de man die in slaapzak voor de aldi lag te wachten op de deuren die openging , en tussen de turken en polen naar het aanbieding vak rende

Jawel , et zal je klasgenoot wezen.
 
op het moment heeft albert heijn zelfs een leuke asus laptop met vrij leuke specs... maar die kost wel 1500€ :D
 
Bij de Aldi hadden ze toen idd mooie laptop's voor niet veel geld.
Laatst las ik ook het foldertje van de Media-Markt en daar stonden ook wel een paar leuke in!!
 
Originally posted by The Saint
Nee, want ik heb zelf een bedrijf en kan niet zomaar met 2e hands laptops werken volgens mij.
dit snap ik niet helemaal, waarom vraag je dan of iemand nog 1 heeft staan...

als je een leuke 2e hands P3 800 ofzo ergens kan scoren is dat toch mooi? er zijn genoeg bedrijven die legaal in 2ehands laptops en notebooks handelen...
 
Anders kijk eens op www.toplaps.nl.
Dan krijg je er nog een mountainbike bij ook, eentje uit de atx series van giant volgens mij. Die laptops zijn al te koop vanaf ongeveer 450euro.
 
Last edited:
Die modellen voor 430 euro zijn volgens mij vet verouderd en ook flink langzaam.

Ik bedoel eigenlijk niet zomaar van iemand een laptop overnemen zonder factuur o.i.d
 
wij hebben een nieuwe dell laptop via mijn vader's werk...was ook niet duur. Ik geloof 1100 ofzo. 2,8ghz brander/dvd etc..
nu met gratis upgrade van 256 naar 512 geheugen..

Mzzlz
 
Volgens mij scheelt dat niet veel tot niks hoor als je bedrijfje hebt. Al heb je een bedrijf moet je toch echt wel Inclusief btw betalen. En dan kan je van je winst die BTW afhalen zodat je minder winstbelasting hoeft te betalen. Zie niet direct voordelen omdat ik zowieso altijd quitte speel.

Of je moet je spul bij een groothandel halen (een echte..geen Macro dus he..).
Ik haal mijn spul altijd bij http://www.ecl.nl

edit: stevie :D idd.. die pricewatch owned
 
Back
Top