Goedkoop handeltje spanje?

docta-ex

Wrede Member
ik ga volgende week naar spanje en ik vroeg me af wat daar goedkoop is, om mee te nemen naar nederland
Maat van me kwam met 10 van die ijzeren "nep" pistolen thuis.


iemand tips?

Mzzls
 
Advertisement - register to remove this

Ik had ander achterlicht nodig voor m'n zip. ging horen bij m'n dealer en die wou me dit aansmeren voor 50€. Hier in spanje liep ik een scooterwinkel binnen en heb dit meegekregen voor 19€ 8) .

Andere dingen zijn meestal beetje goedkoper dan bij ons, soms kan je hier wel goeie koopjes doen.

Suc6
 
in spanje zijn lacoste polotjes cheap, kosten daar maar 53 euro en in nl 70, sigaretten zijn ook heel goedkoop, samuraizwaarden pistolen enzo zijn ook goedkoop,

zoals arne als zegt je moet eigenlijk gewoon shit uit nl meenemen en daar verkopen loop echt supergoed volgens mij


maarja vergeet niet dat je op vakantie bent en dat het om de lol gaat

have fu
 
Je moet van die ijzeren nep pistolen kopen met die plastic balletjes en shit! Das flauwekul. Als je daaro iets grappigs wil halen moet je een metalen alarm pistool halen!!!!
Das pas lachuh. Daar stop je dan gewopon patronen in en die knallen vrij hard,als je daarmee in iemands gezicht schiet dan krijgt ie een verbrand plekje en je kan dan ook nog in Duitsland gewoon patronen halen waar CS-gas in zit en daarmee kan je dan weer mensen laten janken. Traangas dus!!!
En het is zelfs mogelijk om zo'n pistool om te bouwen naar echt!!!!
Kost wel iets van eh,100€ of zo!!!!
8)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Het gaat over handeltjes & pistolen, en meneer Salem gaat opeens posten :rolleyes:

Tsja je weet waar mijn interesses liggen he 8)
Mja ik ben meestal te gaar om ergens te gaan posten!
Ik zal me eens wat actiever proberen op te stellen :P
 
ja maarre krijg je dat wel allemaal mee het vliegtuid in dan?? ik wist nog wel dat ik een watergun had en daar begonnen ze al over te zeiken...
 
hehe oke :P, maar wat er goedkoop is in spanje? uhm LASERPOINTERS!! :) als je daar nog zin in hebt.......
gewoon een beetje rondkijken op de markt, daar is bijna alles wel goedkoop!

suc6 en veel plezier
 
laserpennetjes zijn daar idd goedkoop. als je een beetje kan handelen heb je ze voor 3 euro. en verkopen voor 20 euro ofzo
 
Gaat wel lukken :)
ik kijk wel ff wak meeneem
ik leg meestal tog de hele dag verrot op me nest
en op t strand :D
gaan er nog meer mensen naar lloret?
 
Mjah toen ik klein was, heb ik daar een gewoon speelgoed klapperpistool aangeschaft in de locale intertoys. Kosten: 3 Eurows. Het ding is helemaal van metaal, en een directe replica van een Glock, dus ook zelfde gewicht etc. Echt een heel mooi ding, en niet duur.
 
Originally posted by Hebo-47.6mm
Je moet van die ijzeren nep pistolen kopen met die plastic balletjes en shit! Das flauwekul. Als je daaro iets grappigs wil halen moet je een metalen alarm pistool halen!!!!
Das pas lachuh. Daar stop je dan gewopon patronen in en die knallen vrij hard,als je daarmee in iemands gezicht schiet dan krijgt ie een verbrand plekje en je kan dan ook nog in Duitsland gewoon patronen halen waar CS-gas in zit en daarmee kan je dan weer mensen laten janken. Traangas dus!!!
En het is zelfs mogelijk om zo'n pistool om te bouwen naar echt!!!!
Kost wel iets van eh,100€ of zo!!!!
8)

die balletjes zijn kewl, een maat van me heeft zo'n "shotgun met balletjes" ding. Echt super kewl, komt vrij hard aan. K hoorde dat er ook uzi's bestaan, moet je ff je stekker in het stopcontact gooien en dan heb je een automatische balletjes gun:W
 
Originally posted by Ozdorp
Het ding is helemaal van metaal, en een directe replica van een Glock, dus ook zelfde gewicht etc.
je bent genaaid want een echte glock is van plastic :D (de buitenkant althans, loop magazijn trekkermechanisme enzo is wel metaal uiteraard)
 
Back
Top