Goede schokdemper

maranelloboy

ITALIAN MEMBER
Ik heb een standaard ondegrensde Firefox en ik ga een nieuwe schokdemper kopen. Ik wil dus graag weten wat voor ervaringen jullie hebben met vervangings-schokdempers (Malossi, Top Performances enz.) en de prijs ervan...

Thankz
 
Advertisement - register to remove this

wedden dat ie er is voor een firefox?

en nee, malossi maakt hem niet, ook niet voor mijn scooter hoor, Paioli doet dat
smile.gif

www.malossi.com

[This message has been edited by tIM (edited 17 October 2000).]
 
Opgestart door maranelloboy:
He Sjoerdyo,

Giannelli is duidelijk met twee n'en en ik ben Italiaans, dus ik kan het weten. Kijk ook maar op de Giannelli site.


Hey kerel, dat bedoel ik ook ZIJ schrijven het met 1 N, en het moet met 2 N-en, ga dan kijken op die HP, daar staat het plaatje geloof ik!!!
Zie! Ik heb dus wle gelijk!

SvR
 
Opgestart door tIM:
ik ben blij voor je jonge


First dit as neit vor jouw er stond duidelijk bij voor wie wel.
Second, hij vatte mij verkeerd op, dus ik wilde effe dat misverstand wegwerken.
Third, het was als begin maar een beetje als geintje, en nu lijkt het alsof ik me er serieus aan erger
Fourth, work on your attidude

SvR
 
Hey gasten,

chill eens effe, ik heb Sjoerdyo verkeerd begrepen...sorry hoor en Tim niet zo zeuren, laten we 't wel 'leuk' houden!

Bart: Welke is de Paioli HAT????
Op de site van Paioli staat de "GT1 22RB" (die standaard op de nieuwe Firefox'en zit), die heeft een paars 'bevestigingsstuk' (zoals de Malossi RS3), maar is verder wit. De rest v/d schokdempers hebben andere kleuren.

Is er iemand met de Paioli HAT, hoe is ie????
 
voor de 3e keer ofzo:
de MALOSSI RS24 is GELIJK aan de PAIOLI HAT alleen staat er geen MALOSSI op en is ie blauw met zilver

die gast in scootin met die blauw chrome aerox hat er ook een....
 
ik ben blij voor je jonge


PAIOLI HAT is gelijk aan Malossi RS24 alleen dan veel goed koper en er staat geen malossi op, mail voor prijzen enz naar jps
 
Back
Top