Goede schokdemper

maranelloboy

ITALIAN MEMBER
Ik heb een standaard ondegrensde Firefox en ik ga een nieuwe schokdemper kopen. Ik wil dus graag weten wat voor ervaringen jullie hebben met vervangings-schokdempers (Malossi, Top Performances enz.) en de prijs ervan...

Thankz
 
Advertisement - register to remove this

Top performances is een goede
malossi is een topper
paioli HAT is hetzelfde als de malossi alleen dan een ander kleurtje en VEEL goedkoper....
ik ga ook die HAT halen bij JPS...
 
Ja JPS is wel goed ja, ze hebben best veel. Ik heb er nu een uitlaat besteld die eerdaags binnen kan komen...
smile.gif


Ze schrijven alleen Giannelli verkeerd... Met 1 N maar dat terzijde.

SvR
 
Ik heb alleen ervaring met de RS3 van Malossi, zeer goede veer: progressief, stugger dan origineel. Slaat NOOIT door. Koste fl. 300,= alleen de grote tegenvaller was dat de witte lak erafbladderde.

Verder is er de top-veer van Malossi: de RS24, deze moet nog beter zijn en ook een stuk duurder.

De Top Performances veer (met en zonder gasbus verkrijgbaar) zou erg goed zijn. Ik vind het alleen zo zonde van de kleur. Het vloekt met vrijwel scooter.

Op dit moment ben ik aan het overwegen om een Sebac HP Gas aan te schaffen. Deze is verchroomd met donkerrode gedeelten. Deze ziet er echt vet uit, en nog niet tegengekomen op internet!!

Gezien bij Neutkens in Westerhoven (omgeving Eindhoven), koste (maar) fl. 225,=

Misschien eens zoeken op de Sebac site ofzo?

En nee, Daanje, het merk White Power bestaat niet, het heet (nogmaals) With Power.

Voldoende?

Greetz.

[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 16 October 2000).]
 
ik hbe ook geleerd dat het whit power is... enne...ik ben zeer tevreden over top performance veren ALLEEn maar goeie dingen mee GEZIEN.....

enne sjoerd-- watn voor uitlaat heb je besteld????
 
je spelt het vaut pik
Witte (mensen) kracht (KKK)
Met kracht

ze maken ook voor scooters ga maar is kijken bij de race, ik geloof dat PU/Matton er volgend jaar mee gaat rijden
 
Het bedrijf heet WP=With Power en maken veren/schokdempers voor:

- scooters
- GP-motoren
- SBK-motoren
- straatmotoren
- trail- en crossmotoren

Sorry, maar van een K&N filter maak je toch ook geen KKK-filter?

Greetz.
 
Ik lees dus ook altijd de 'performance bikes' en daar zie ik dus regelmatig advertenties van WHITE POWER dus ik weet niet hoe ze daar dan aan komen maar ja
ff iets anders weet er iemand of er ook vervangingsveren voor een Aprilia RS zijn?
 
krizzz ===> Hebo Gara

JPS is echt wel flex, je staat lekker dicht bij het gebeuren, je blijft op de hoogte of het bedrag binnen is wannneer ze het sturen etc.

Ze belden me zelfs gister nog op.

SvR
 
He Sjoerdyo,

Giannelli is duidelijk met twee n'en en ik ben Italiaans, dus ik kan het weten. Kijk ook maar op de Giannelli site.

Jullie hebben gelijk, de Malossi is supergoed en supermooi, maar hij is er niet voor de Firefox, anders had ik 'm allang gekocht...want de TP-kleur vloekt als de tyfus
 
Back
Top