Goede Goedkope schakelbrommer

ramon1200

Well-Known Member
Hallo,

ik wil graag mijn scooter verkopen omdat hij niet goed meer doet en er iedere keer wat mis mee is. nu wil ik graag een schakelbrommer halen, een goed en degelijk ding maar voor niet zo veel geld omdat ik over een half jaar 18 word maar ik wel met deze schakelbrommer naar school moet ;)
ik zat zo te denken aan een prijs rond de 1000 euro...

wie kan mij helpen ? :?
 
Advertisement - register to remove this

een schakel voor 1000 is moeilijk te vinden maar als je het niet erg vind om op iets ouds terijden dan zou ik maar eens voor een honda mt kijken
suc6 gr Sam

hij heeft het ook over degelijk ;)

tja , voor 1000 euro mag je natuurlijk niet verachten dat je niet hoeft te sleutelen.

ik zou eens kijken naar een Derbi GPR , SM , Aprillia RS oid ..

zat onderdelen voor te koop , zowel nieuw als gebruikt en zeker wel te vinden voor 100 euro in redelijke staat..

verder , dat je 18 word wil niet zeggen dat je al in de auto rijdt ;)
 
Kun je voor 1000 euro een aprillia rs halen dan ? die zijn er toch niet .. en het geeft niet dat ik er wat aan moet sleutelen maar ik heb geen tijd om dat ding helemaal van top teen op te bouwen ! bovendien heb ik er niet zo heel veel verstand van. nee maar als ik 18 ben ga ik wel voor me rijbewijs ;)
 
Kun je voor 1000 euro een aprillia rs halen dan ? die zijn er toch niet .. en het geeft niet dat ik er wat aan moet sleutelen maar ik heb geen tijd om dat ding helemaal van top teen op te bouwen ! bovendien heb ik er niet zo heel veel verstand van. nee maar als ik 18 ben ga ik wel voor me rijbewijs ;)

tja een goeie zal altijd wel meer dan 1000euro kosten of je moest er echt elke dag marktplaats voor afzoeken en hopen dat je geluk hebt.

je kan ook kijken voor een oud type tzr maar in mooie staat vind je ze zelden. (meestal overspoten etc)

als ik jou was zou ik dat geld gewoon in me zak houden en gewoon voor je rijbewijs gaan. ;) of idd een keer rondkijken voor een mt5 of mtx.
 
tja een goeie zal altijd wel meer dan 1000euro kosten of je moest er echt elke dag marktplaats voor afzoeken en hopen dat je geluk hebt.

je kan ook kijken voor een oud type tzr maar in mooie staat vind je ze zelden. (meestal overspoten etc)

als ik jou was zou ik dat geld gewoon in me zak houden en gewoon voor je rijbewijs gaan. ;) of idd een keer rondkijken voor een mt5 of mtx.

een MT5 oid kost je uiteindelijk nog meer :X
 
Je moet alleen niet vergeten, het is wel een Honda.
En zeker met tweewielers zijn Honda's van erg goede kwaliteit.

Kijk maar naar de oude Honda Transalp, mag dan misschien niet de mooiste zijn, maar zijn niet stuk te krijgen.
Ken iemand die er zelfs mee crossed.

Deze dus:

[ir]http://www.motorbikeventures.com/images/motorky/Transalp1.jpg[/ir]
 
tja dacht altijd dat het wel goeie blokjes waren je ziet ze hier nog wel is rijden.

dat heeft niks met de kwaliteit te maken , je wil niet weten hoeveel van die dingen er zijn geweest ;) en hoe vaak deze blokken al los zijn geweest..

en zo geweldig zijn de Honda MT blokken niet , en niet geweest ook..
 
Back
Top