glijbus en gradenschijf

`Jeroen`

Banned
hey

gisteren kwam een vriend van me langs met zn speedfight 1 en gingen we eerst effe naar een scooterwinkel maar ik merkte al dat dat ding erg brak reed maar die jongen heb zelf niet echt veel verstand ervan.Nou toen we terug gingen viel dat ding uit steeds we dachten aan warmloper maar was het gelukkig niet ding verzoop gewoon telkens :p sproeier was veel te groot.nou dat had ik effe voor hem verholpen en reed weer perfect.Nu gingen we gelijk een polini speedcontrol erin zetten met een polini 2g koppeling.Maar nu kregen we die orginel glijbus en gradenplaat niet los en dat moet niet moet soepel bewegen allemaal maar we kregen het niet los met hamer zachtjes getikt en wd40 ertussen maar ging niet los.nou uiteindelijk maar de scooter op zn kant gehangen zodat het wel paste maar wat moeten we nu doen want scooter loopt nog steeds niet echt lekker in zn begin toeren en dit is te kut om af stellen steeds scooter op zn zijkant :p
 
Advertisement - register to remove this

hmm naja oke ik ga dan maar zn ding aanschaffen :) maar kan het dan kloppen dat ie in het begin niet zo lekker trekt omdat die vario eigelijk niet beweegt zeg maar en je snaar vind dat ook niet zo leuk toch
 
Back
Top