Gilera Runner SP Pro

YasinB

:: SA Slider::
Ik ben nu bezig met Beta Ark.

Als eerste scooter had ik een Speedfight AC
Daar had ik het een en ander aan gedaan, die had gare kappen dus moesten ze opnieuw gespoten worden, njah zogezegd zo gedaan ze waren naar de spuiter ze werden Donkerblauw
en ik had gelijk de stickerset van Prost gehaald.
Setup was,
Italkit 70 cc
Leovinci RS
en rest std
Njah dat liep wel aardig maar na tijdje was de cilinder vastgelopen. Toendertijd had ik nog niet ervaring met sleutelen
Njah dus ik had een 50 cc Bidalot gehaald en gemonteerd afgesteld en dat liep aardig en daarna heb ik em verkocht.
Hier heb ik jammer genoeg geen fotos meer van

2 de scooter:

Gilera Runner SP.

Die kocht ik dus ook gaar mjah wat je ook 850 e, 2 jaar geleden
Heb geen pics van hoe die eruit zag maar het was gewoon de std kleur Paars gele SP.
en daar zat wel leuk spul onder.
Setup:
MHR-Replica tuned
22 do
2g koppeling
Yasuni C20
Dat liep zeker wel leuk alleen 2 dagen erna begonnen de problemen spruitstuk ging kapot daarna krukaslagers waren ook gaan ratelen en daarna kwam ik erachter dat er een scheur van 5 cm in de blok zat .
Ik kon Die blok ruilen tegen een standaard blok wat vrij weinig gedraait had dus de beslissing was snel genomen.
De setup was ongeveer voor 20 km,
Gilardoni Tuned
Yasuni C20
22 do
VL11 Membraam
Naderhand had ik alles weer verkocht want het moest sneller dus had ik een Hebo NG JS tuned gekocht maar die is er nooit onder gekomen omdat ik de runner tegen een Beta Ark heb geruild.


3de scooter, Beta Ark die nog maar 4 dagen heb

Setup Was:
-*Evo Twins Tuned
-*MHR Deltaclutch
-*Malossi Overrange set
-*Blok getuned op MHR Team cil.
-*Malossi RHQ met SKF C4 lagers.
-*Shot uitlaat -*Hpi Onsteking

Pics:

1048601470beta1.JPG


1048601543beta2.JPG


1048601614beta3.JPG


1048601703beta4.JPG


Dit is tot nu toe mn History van me scooters.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

En nou heb ik een Runner SP Pro:

runnerpro.jpg


runnerpro2.jpg




Setup Tijdelijk:

MK SP Tuned
Bidalot C20
Vl11 Membraam
Malossi Krom Spruitstuk
25 mm DO
Hebo Vario
Hebo Verstelbare Koppeling

Setupplanning voor deze winter:
Fabrizi Cilinder (Tuned)
Fabrizi Krukas
Fabrizi Uitlaat
Malossi Rechtspruitstuk
Malossi Vl11 Membraam
Overrange Malossi
Deltaclutch
Malossi Vertanding.
KRD Onsteking

Zoeits moet het worden, ben al druk aan het sparen voor deze setup zit al op 1/3 voor de fabrizi kitje..

En op dit moment wil ik kijken wat ik uit de MK kan halen, morgen bezig met afstellen etc...
En zal wat meer fotos en maybe een filmpje maken,
 
Last edited:
Uiterlijk ook jah er gaat wat gefreest worden wat kappen gespoten worden en wat gepolijst maar dat komt nog wel :D
 
Alleen de kappen die tussen je benen zitten laten we maar zeggen, daar worden in gefreesd, en daarna prof gespoten net zoals voor spatbord en de 2 zijkapjes (verwarmingskapjes).
 
Back
Top