Gilera Runner SP 2001 RED/YELLOW

QuickSilveR85

Well-Known Member
Hey ik ben sinds dit weekend bezig met de scoot van mijn zusje ze is paar maanden geleden gevallen met de scoot dus daar moest iets aan veranderd worden. Het moet vooral uiterlijk heel wat worden maar motorisch gezien mag het IETSJES harder gaan.

Hier de begin picca's:

Er was schade net achter het knipperlicht links voor en bij de luchthapper @ achterkap.

DCP_0641.JPG



DCP_0642.JPG



DCP_0643.JPG



Ik begonnen met de kappen te schuren en te spuiten en op een paar kappen zit al de eigenlijke lak op. 1 kap is een stukje gescheurd dus dat moet nog gefixed worden voordat deze volledig gespoten gaat worden.

DCP_1028.JPG


DCP_1029.JPG


DCP_1030.JPG


De ZX die er nu onderligt wordt geschuurd en gepolijst of verchroomd. Wel blinken want tja het is en blijft een meisje. Ondertussen zit er al een andere demper op van een ixil twinner wat het geluid te goede kwam. Lager en doffer. Het loopt nu allemaal rond de 80/85 @ teller en moet ff met zusje overleggen wat een mooie snelheid is etc. Qua uiterlijk komen er nog mooi Xtra tintjes bij maar dat zien jullie nog wel in de komende paar weken.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dat moeten we nog ff bekijken ik denk een laagtoerige 70cc 17,5 en die pijp wordt mooi. Misschien wordt het wel een MC Donalds scooter :D ff vragen aan razma of ze stickers kan regelen. (just like her Coca Cola scooter.) Er komen nog wat leuke details maar dat komt nog wel. Het vervelendse waar ik vandaag mee bezig ben is de korrel uit de luchthappers en middenkap te halen. Dit doe ik door spuitplamuur over de gehele kap te spuiten en dan flink te schuren. zo worden de porieen/gleuven gevuld met verf en krijg je een Extreem gladde kap. Hij is even glad als een normale kap. Ik moet nog een zadel hos scoren ergens. En ben iets van plan met de stuurkap Qua verlichting.

De metallic komt niet zo goed naar voren maar het blinkt werkelijk mooi.
 
Ik blijf bij flexa lak , tis een stuk dikker als motip en het glimt echt heel mooi.

Maarja het wordt wel leuk , waarom geen leuk pluche zadeldekje ? :P
 
gooi er een orgineel snel pia cilindertje onder en de rest gewoon std houden dan ga je al 95 tot 100 teller licht eraan hoe zwaar je zusje is. dat moet toch hard genoeg zijn. :)

verder wel leuk gespoten :D
 
Er zit nog geen blanke lak op en zoals je ziet is het al redelijk donker de zon is net voorbij ons huis zodat er schafuw ontstaat maar wacht maar af jongens. Ut wordt nog wel wat. Pluche zadelhoes ... hmmmzzzz als het gaat regenen is dat niet zo handig maar Tis een idee.

BTW: check voorspatbord. Dat glimd dus echt wel en dat zonder blanke lak.
 
Back
Top