RaceBeun GTR
2T over de kop...
Hi,
Ik ben dus op het moment een Gilera Runner RST 70cc aan het bouwen. Nu heb ik dus een paar vragen over mijne setup die ik erop wil bouwen:
Setup:
Stage6 MKII Racing 70cc Cilinder
Jasil Evo Hi-Tec slag 40 krukas + C4 lagers
Stage6 Inlaat met membraan
Stage6 R/T Oversize Racing Variator
Stage6 R/T Oversize Torque Drive
Stage6 R/T Oversize Drive Belt
Stage6 R/T clutch bell
Stage6 R/T Koppeling
Yasuni c21 of c16 uitlaat
Nu heb ik dus de volgende vragen;
1.Welke maat carburateur zouden jullie aanraden?
2.Is een 180cc voorvork aan te raden?
3. Is het mogelijk om op piaggio LC blokken ook een elektrische waterpomp te gebruiken? Want ik heb nu in het carter een polini waterpomp zitten maar heb liever eigenlijk een elektrische waterpomp nu zie ik wel universele waterpompen te koop alleen hoe sluit ik deze aan op de cilinder aangezien de flow via de carterhelften gaan.
Als jullie nog opmerkingen hebben op mijne setup of wat beter kan hoor ik het graag!
mvg
Trouwens ik ben er al achter gekomen hoe je een elektrische waterpomp kan gebruiken. gewoon de orginele waterpomp in het carter laten zodat het gat dicht is en de elektrische waterpomp in het midden van de slangen aansluiten -.-
Ik ben dus op het moment een Gilera Runner RST 70cc aan het bouwen. Nu heb ik dus een paar vragen over mijne setup die ik erop wil bouwen:
Setup:
Stage6 MKII Racing 70cc Cilinder
Jasil Evo Hi-Tec slag 40 krukas + C4 lagers
Stage6 Inlaat met membraan
Stage6 R/T Oversize Racing Variator
Stage6 R/T Oversize Torque Drive
Stage6 R/T Oversize Drive Belt
Stage6 R/T clutch bell
Stage6 R/T Koppeling
Yasuni c21 of c16 uitlaat
Nu heb ik dus de volgende vragen;
1.Welke maat carburateur zouden jullie aanraden?
2.Is een 180cc voorvork aan te raden?
3. Is het mogelijk om op piaggio LC blokken ook een elektrische waterpomp te gebruiken? Want ik heb nu in het carter een polini waterpomp zitten maar heb liever eigenlijk een elektrische waterpomp nu zie ik wel universele waterpompen te koop alleen hoe sluit ik deze aan op de cilinder aangezien de flow via de carterhelften gaan.
Als jullie nog opmerkingen hebben op mijne setup of wat beter kan hoor ik het graag!
mvg
Post automatically merged:
Trouwens ik ben er al achter gekomen hoe je een elektrische waterpomp kan gebruiken. gewoon de orginele waterpomp in het carter laten zodat het gat dicht is en de elektrische waterpomp in het midden van de slangen aansluiten -.-
Last edited: