Ja hij zou misschien kunne verbranden, maar hoe lang duurt dat denk je :O, en echt eruit vallen lukt niet omdat ie toch door die bocht moet. (leovince ZX)
Aangezien ik nu niet harder dan 45 km/u kan rijden anders schiet hij in de bocht van men uitlaat naar mijn demper....
Dat heb ik dus al meegemaakt.
Zou het met een hand gasbrander lukken? en hoe zal ik dat dan doen?.
Mijn uitlaatbochtje is groot genoeg voor de kurk, alleen hij gaat vast zitten in het deel bij mijn demper wat een stuk smaller is....
Nog enige tips behalve opensleipen en dichtlassen?
bij voorbaat bedankt! +ralf+
Dat was ook mijn plan : /, toen ik mij bedacht en bij het nadenken van hoe de kruk erin was gegaan heb ik onthouden dat er een klein beetje speling tussen zat,
Heb hem namelijk al een paar keer gespoeld met water. En er komt gewoon water door waar hij in de bocht zit.
Heb hem uit eindelijk uit de bocht geprikt bij mijn demper en nu zit hij een beetje los in het bolle gedeelte van mijn uitlaat.
Ik zou het kunnen proberen natuurlijk met mijn compressor... Alleen zou die door de luchtdruk naar mijn uitlaatpoort gaan?
Ja dat snap ikJa, moet je dus ook wel doen met je uitlaat eraf he.
Dus misschien kun je hem daar uit blazen...
Ja dat snap ik, maar moet ff kieken heb wel compressor dan maar er ff in rammen en rondom de blazer dichttapen.
Hopelijk knalt ie eruit.
Anders gewoon uitbranden neem ik aan of lang genoeg 45 km/u +ralf+ rijden.
iig bedankt, Meer tips zijn altijd welkom
groetjes