Gilera ICE LC DD *Foto Reportage*

Status
Not open for further replies.

jelmer

:: St0er ::
Hi allemaal,

Na bijna 1 jaar met mijn AC ICE te hebben gereden vond ik het leuk om maar weer is wat te veranderen. Corsa 70 i.c.m. Yas R liep leuk maar ik was toe aan iets nieuws. Toen gingen de rateltjes draaien en zag ik veel mensen hun AC scoot ombouwen naar LC. Dit leek mij ook wel wat dus ben op zoek gegaan naar wat methodes. Ik dacht er eerst aan om er een waterpomp in te zetten maar toen vond ik een schijf achter ook wel erg intressant.. Dus ben op zoek gegaan naar een Runner blok, en kon met een mooie deal een blok krijgen. Nu weten jullie het verhaal dus laten we nu maar overgaan op wat foto'tjes.

P.S. Dit is allemaal nog tijdelijk en ik wil nog wat dingen aanpassen (Velgen :| , rad. en wat afwerking) wilde even weten wat jullie ervan vonden en kijken of jullie nog wat tips hadden..

Veel Plezier :D,

[Edit] Waarom werkt dit niet?

Foto-zonder-titel.jpg




Hmm Foto's doen het zo dus niet.. je kan ze bekijken op: http://nl.msnusers.com/jelmer/shoebox.msnw Ik zal zorgen dat ze het binnenkort doen.. :|

[/Edit]

Volgende ochtend in het daglicht, De slangen moeten nog op een goede manier weggewerkt worden maar daar ben ik nog mee bezig.. Verder wilde ik aan jullie vragen of jullie nog ideen hebben voor velgen die passen.. Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

gooi ze anders gewoon op scooterbase. En link ze dan hierheen, dan kan je ze wel zien :)
 
maak een scooterbase profiel aan en doe dit daar ff lekker...
Of als het je interessant genoeg lijkt moet je er een project van aanmaken, met foto's en verhaal erbij...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top