Gezocht: Gilera Ice - Kenteken: DH-398-V

anders het verhaal even uitlegen aan de bewoners van je ouden huis en vragen of ze het in de gaten houden als je alles geregeld krijgt

Het probleem is, dat dit huis 300km hier vandaan is ;)
Dus ff langs gaan lukt niet...
Maar ik wacht eerst het rdw af :)
Misschien kunnen hun iets betekennen voor me....
 
Ik zou er wel ff achteraan gaan ookal was het 300km. Je moet er wat voorover hebben imo. :)

Ik ben via via al aan het proberen om een telefoon nummer van de nieuwe bewonders te krijgen, maar ze schijnen al een week ofzo niet thuis te zijn(hoorde ik van de buren, waar mijn moeder heel goed contact nog mee heeft).
Dus hopelijk zijn ze snel weer thuis....
 
heb vrijwel hetzelfde gehad, alleen had die gozer een ongeluk gehad.
Op het politie bureau het verhaal uitgelegd, en officieel afstand gedaan van de scooter.
Vergeet niet dat je in deze situatie verdachte bent.
Je verkoopt een voertuig wetende dat de nieuwe ''eigenaar'' er rare dingen mee kan doen.

Ik werd dus gevraagd naar het bureau te komen omtrent de scooter.
Ik kom daar aan, en meteen de eerste zin ''je bent verdachte in deze zaak blablabla''

uiteindelijk is er natuurlijk nooit iets aan de hand, omdat je gewoon verder op een normale manier de scooter hebt verkocht. Alleen moet je dan op het bureau officeel afstand doen van de scooter.

Niks aan de hand dus:)

Als je die gozer wil naaien vraag je nieuwe papieren aan, en geef je hem op als gestolen.
 
ik woon ook in zeeland heb je ene foto en ik hou me ogen open ik kom dagelijks in goes (school)

Een foto zal niet helpen, aangezien die waarschijnlijk al herspoten is.


heb vrijwel hetzelfde gehad, alleen had die gozer een ongeluk gehad.
Op het politie bureau het verhaal uitgelegd, en officieel afstand gedaan van de scooter.
Vergeet niet dat je in deze situatie verdachte bent.
Je verkoopt een voertuig wetende dat de nieuwe ''eigenaar'' er rare dingen mee kan doen.

Ik werd dus gevraagd naar het bureau te komen omtrent de scooter.
Ik kom daar aan, en meteen de eerste zin ''je bent verdachte in deze zaak blablabla''

uiteindelijk is er natuurlijk nooit iets aan de hand, omdat je gewoon verder op een normale manier de scooter hebt verkocht. Alleen moet je dan op het bureau officeel afstand doen van de scooter.

Niks aan de hand dus:)

Als je die gozer wil naaien vraag je nieuwe papieren aan, en geef je hem op als gestolen.

Ik wacht nu op een mail terug van het RDW met mijn mogelijkheden....
Anders vraag ik idd nieuwe papieren aan, en gaat die idd als gestolen opgegeven worden...
 
Hier de mail die ik van het RDW kreeg:
--------------------------
Geachte heer *******,

In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.

Als u uw voertuig heeft verkocht en dit voertuig is nooit op naam van de nieuwe eigenaar overgeschreven, dan kunt u in het uiterste geval de RDW verzoeken om uw aansprakelijkheid te beindigen.

U heeft hiervoor bewijzen nodig, waaruit blijkt dat u alles heeft geprobeerd om het voertuig te laten overschrijven op naam van de huidige eigenaar. Ook moet u kunnen bewijzen dat u het voertuig absoluut niet meer heeft.

De situatie kunt u in een begeleidende brief uitleggen. Dit kan alleen in een brief en niet via de mail. De RDW zal aan de hand van de door u toegestuurde stukken beoordelen of uw aansprakelijkheid beindigd kan worden.

De brief met bewijsstukken kunt u sturen naar:

Adres RDW

De afhandelingstermijn van uw brief is ongeveer 6 weken.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben genformeerd.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klantenservice RDW
-----------------------------------------------


Nu mijn vragen, hoe moet ik deze dingen bewijzen????
Ik kan moeilijk bewijzen dat ik er alles aan gedaan heb, aangezien ik niets van hem heb.
Ook lijkt t me erg moeilijk te bewijzen, dat hij niet meer in mijn bezit is.

Als iemand mij hiermee kan helpen, graag.....
Ik weet even niet hoe ik dit moet bewijzen...
 
Ja fuck die gasten, wat willen ze nou? Schrijf gewoon een soort van logboek (fake) wat je hebt gedaan om die gasten te bereiken. Je kan niet echt bewijzen wat je niet is gelukt he? Als je ook maar iets te weten was gekomen had je geen bewijs meer nodig. Zet zoiets dus ook in je brief.

Maak verder een foto van je lege schuur :p, printscreen ofzo van je bank account die ineens steeg, misschien verkoopfotos, advertentie ofzo, zoiets. Doe gewoon wat mogelijk is en maak duidelijk dat het niet anders kan, wat nogal logisch is.
 
kan je niet gewoon aangifte doen met het verhaal dat je je papieren verloren ben? (incl. deel 2 overschrijving)

krijg je toch ook weer nieuwe?

en dan heel het zooitje laten schorsen
 
kan je niet gewoon aangifte doen met het verhaal dat je je papieren verloren ben? (incl. deel 2 overschrijving)

krijg je toch ook weer nieuwe?

en dan heel het zooitje laten schorsen

Dan moet ik m elk jaar opnieuw later schorsen, en kost t me elke keer weer geld....
T enige wat ik kan doen is morgen even naar het rdw zelf toe gaan, en het hele verhaal mond-op-mond uitleggen.
Dit heeft hopelijk meer effect dan in een brief/mail.
Omdat je meteen overal op kan antwoorden.

Dan kun je alsnog alles van afgelopen jaar gaan betalen, is dat de bedoeling?

Als ik niet anders kan, dan betaal ik die 90 euro wel, maar ik probeer alles om die gast te vinden, of om die scooter van me naam te krijgen...
 
Back
Top