Gezocht: Gilera Ice - Kenteken: DH-398-V

psycho

Well-Known Member
Hey mensen...

Ik ben haastig opzoek naar mijn oude Gilera Ice.
Deze is ongeveer een jaar terug verkocht, en omdat het zondag was(en ik teveel in mensen vertrouwde) heb ik alle papieren mee gegeven, en zou hij de vrijwaring opsturen.

Die vrijwaring heb ik achteraf nooit gehad, maar toch de goede hoop gehad, dat hij was overgeschreven.

Vandaag lag er dus een brief in de bus, met een deurwaarderslogo....
Er was geen premie betaald over de verzekering.
Ik dus bellen hoe dat kan, blijkt dus, dat de scooter nog op mijn naam staat.

Wat kan ik hiertegen doen???
Ik heb helemaal niets meer, behalve mijn oude verzekering papier.

Ik weet dat die gast die m gekocht heeft ergens in zeeland woont(vlissingen of middelburg) en Tomas of Thomas heet.
Hij leek me een tjech of iets uit die buurt.

Tot nu toe, zijn er geen boete's binnen gekomen, dus had ik ook niets door....

Dus wat kan ik hieraan doen????
En wie kent die jongen, en kan mij een telefoon nummer pb-en van die gast.

Merk: Gilera
Type: Ice
Kent: DH-398-V
Meldcode: 5694

Mvg Ricardo

Ps. zeggen dat t dom was om alles mee te geven, weet ik inmiddels al, dus kom alleen met bruikbare info...
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou even met dit verhaal naar een politiebureau gaan en hem eventueel als gestolen opgeven? Je hebt geen contactgegevens meer van die jongen? (Telefoonnummer ofzo).
 
Nou ja, t verhaal uitleggen bij de politie lijkt mij.. :)
Je staat in principe in je recht, want de scooter is niet meer in je bezit, en iemand anders begaat er een overtreding mee.
 
Ik heb dus zoiets gehad met een husqvarna projectje wat ik eens had.. ding heeft een jaar ofzo ngo op me naam gestaan..
kon er geen fuck aan doen, politie kan je niet helpen want het is een civiele zaak (aangezien je de papieren zelf meegegeven hebt)

Ik wist gelukkig wie hem had, kerel elke dag de oren van zn kop gebelt, bullshitverhalen dat hij de papieren kwijt was..
toen was hij opeens zomaar eens overgeschreven...

En toen kwam ik er laatst achter dat die kerel in het klantenbestand staat op me huidige werk. flink gefukt issie nu, die moet zn wegenbelasting dubbel en dwars dokken straks ghehe.
 
Ik kan wel is rond vragen hier in de buurt of iemand hem kent. (vlis/mburg)

Dat zou mooi zijn.

Ik heb eerst de verzekering gebeld, en die heefebt alle incasso's tijdelijk geblokt, zodat ik de kans heb om te bewijzen dat ik m niet meer heb.

Deze wijsde me door naar het Justitie loket ofzo, en het rdw.
Eerst natuurlijk het rdw gebeld wat ik kan doen....
Die sturen me naar de politie om aangifte te doen, omdat hun niets kunnen betekenen voor me.

De politie kan ook niets betekennen, omdat ik m zelf heb mee gegeven.

Het loket, kan niets, omdat ik geen gegevens van die gozer heb.


Nu wil ik dus even weten, hoe ik nieuwe papieren kan krijgen.
Ik heb geen enkele meer, behalve me oude verzekeringspapieren(waar natuurlijk alle gegevens opstaan).

Dan vraag ik nieuwe papieren aan, en geef m gestolen op.
De politie wijsde me erop, dat ik dan strafbaar bezig ben, maar ik ga niet voor ander mans shit betalen.
Als er een strafbaar feit mee word begaan, ben ik dus de spreekwoordelijke lul.....

Dus ik hoop dat iemand hem ken, en dat ik t alsnog op een menselijke manier kan regelen met hem, anders gaat die opgegeven worden als gestolen, en zijn de eventuele gevolgen voor hem.
Dan haal ik die scooter weer op bij de politie(mocht die gevonden worden), en staat hij met lege handen.

Dus hopelijk kent iemand hem.....

Greetz
 
Hyves kun je tegenwoordig ook veel mee.. Je kent zn naam je weet dat hij in zeeland woont en zijn leeftijd weet je ook..
 
hmm heb je nu weinig aan, maar als je iemand je papieren meegeeft volgende keer wel wat gegevens noteren he... (van paspoort/rijbewijs/bankafschrifte)

nu ben je naar politie gegaan met je verhaal, dus word aangifte doen ook moeilijker... maar uiteindelijk toch je enige mogelijkheid, tenzij ieman weet waar de scooter is..
 
Nu wil ik dus even weten, hoe ik nieuwe papieren kan krijgen.
Ik heb geen enkele meer, behalve me oude verzekeringspapieren(waar natuurlijk alle gegevens opstaan).

Dan vraag ik nieuwe papieren aan, en geef m gestolen op.
De politie wijsde me erop, dat ik dan strafbaar bezig ben, maar ik ga niet voor ander mans shit betalen.
Als er een strafbaar feit mee word begaan, ben ik dus de spreekwoordelijke lul.....


Greetz

Via RDW.nl kan je in ieder geval voor auto's zo nieuwe kenteken papieren aanvragen..
Misschien is dat een optie :) (weet niet of dat ook voor scooters geld btw)
 
Hyves kun je tegenwoordig ook veel mee.. Je kent zn naam je weet dat hij in zeeland woont en zijn leeftijd weet je ook..

Zijn leeftijd niet precies, maar ik kan het altijd proberen...

hmm heb je nu weinig aan, maar als je iemand je papieren meegeeft volgende keer wel wat gegevens noteren he... (van paspoort/rijbewijs/bankafschrifte)

nu ben je naar politie gegaan met je verhaal, dus word aangifte doen ook moeilijker... maar uiteindelijk toch je enige mogelijkheid, tenzij ieman weet waar de scooter is..

De desbetreffende agente, heeft niets genoteerd, dus als ik een weekje wacht en naar een andere buro ga, dan kennen ze me niet meer ;)


Via RDW.nl kan je in ieder geval voor auto's zo nieuwe kenteken papieren aanvragen..
Misschien is dat een optie :) (weet niet of dat ook voor scooters geld btw)

Er is inmiddels een mail naar het rdw gestuurd, met de vraag welke mogelijkheden ik heb, gezien het feit dat ik alleen oude verzekeringspapieren heb....
 
Ik heb het voor een collega gedaan, der tas was gestolen met de kenteken papieren. Kon gewoon via de rdw nieuwe papieren aanvragen met haar naam+geboortedatum en het chassisnummer. Moet dus ook wel lukken bij je scooter... :)
Papieren werden thuis gestuurd op het adres waar dat kenteken op staat geregistreerd.
 
Ik heb het voor een collega gedaan, der tas was gestolen met de kenteken papieren. Kon gewoon via de rdw nieuwe papieren aanvragen met haar naam+geboortedatum en het chassisnummer. Moet dus ook wel lukken bij je scooter... :)
Papieren werden thuis gestuurd op het adres waar dat kenteken op staat geregistreerd.

Volgens mij staat het kenteken ook nog op mijn oude adres(woonde hier net toen ik m verkocht).
Zou ik dit meteen kunnen veranderen???
 
Ik kan wel is rond vragen hier in de buurt of iemand hem kent. (vlis/mburg)

Idd ! Ik schrijf t meteen op. Woon zelf in Middelburg , en kom wel eens in Vlissingen. Zal mn ogen open houden. En zowiezo aangifte doen. Mja , aan de andre kant , als je niets hebt qua papieren , kan je weinig doen denks.
 
Idd ! Ik schrijf t meteen op. Woon zelf in Middelburg , en kom wel eens in Vlissingen. Zal mn ogen open houden. En zowiezo aangifte doen. Mja , aan de andre kant , als je niets hebt qua papieren , kan je weinig doen denks.

Ik hoop dat iemand m kan achterhalen....
Aangezien alle publieke site's(hyves onderandere) geen uitkomst brachten.
Aangifte kan alleen met nieuwe papieren, dus ik wacht de mail van het rdw af...

die brief van incaso kwam ook op je nieuwe adres aan neem ik aan dus zullen die papier ook wel op je nieuwe adres aan komen

Die schijnen ze dus naar me oude adres verstuurd te hebben een aantal keer.
Dit was een laatste herrinering.
Dus hopelijk kan ik dit meteen wijzigen bij het rdw(mocht ik nieuwe papieren nodig hebben)....
 
Die schijnen ze dus naar me oude adres verstuurd te hebben een aantal keer. Dit was een laatste herrinering. Dus hopelijk kan ik dit meteen wijzigen bij het rdw(mocht ik nieuwe papieren nodig hebben)....[/QUOTE said:
anders het verhaal even uitlegen aan de bewoners van je ouden huis en vragen of ze het in de gaten houden als je alles geregeld krijgt
 
Back
Top