Gilardoni 78cc Lc.. puch maxi!

Status
Not open for further replies.
Dankje:W

De sprinter draaide met deze uitlaat maar 11.340rpm, powerband hield na 10K op, dus moest er een nieuwe uitlaat komen, deze word volgend weekend getest, het voorbochtje is al gereed om gelast te worden;

2f03t5t.jpg


De oude uitlaat paste meer bij de vorige setup, de bocht van die uitlaat was inwendig slechts 28mm, deze komt op 30.2mm, ik verwacht dat dat sowiezo al erg veel verschil zal geven.
 
ben benieuwd naar de resultaten met de nieuwe uiltaat :W Uiterlijk is ie trouwens heel erg vet ;) lak en biesjes staan hem zeer goed :love:
 
Nieuwe uitlaat is ook klaar, levert een flinke bult koppel, toptoeren net boven de 13.000:) eindsnelheid jammergenoeg nog onder de 90;(

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=WP_ageO8DFI"]YouTube - Puch maxi sprinter. Testen voor Jub![/ame]
 
In jubbega heeft het blokje zich erg goed gehouden voor een 1e sprint!, er werd een snelle tijd van 8.9 seconden gereden, wat ik niet gek vind voor een ongetunede cilinder en een max. toptoerental van 12600 :)

foto's en filmpjes komen later.

voor degenen die mn 1e run gezien hebben, dat brommertje waar ik tegen sprintte was dus mijn dagelijkse snorbrommertje ;)
 
Mmh, mooi ding.
Vooral mooi gespoten,
toch weer wat leukers dan zo'n KX of 75cc gilardino cilindertje.
9||6
 
Dat was Angelo ja!:W

2ezsepe.jpg


Zie em gaan!.. hij reed 15.6 seconden en liet daarmee nog een 75cc watergekoelde puch achter zich, en nog 2 andere 75Metrakit sprintertjes:W

M'n sprintertje nog op de foto;

ndtu6h.jpg


en de avond ervoor met Benji;
32zj4ma.jpg



Morgen ga ik alweer druk aan de slag voor Damwoude:7
 
hé hallo,

mag ik vragen waar jij je onderdelen vandaan haalt?
want ik heb zelf ook een puch en wil deze ook gaan opkrikken enzo
maar ik weet megod niet waar ik die onderdelen dingen kan kopen haha
en met name dat zitje :O die is echt te vet
de hele brommer is stoer haha ben er stiekem verliefd op hahahahaha

greetz;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top