Gilardoni 74cc + Hebo racing krukas ?

beunkoe91

@aerox
ik zou graag willen weten of een 74cc gila op een hebo krukas past. de hebo krukas die ik heb is pen 10 de zuiger van de gila pen 12. kan ik een pen 10 zuiger kopen en monteren ? werkt dit zonder problemen ? ik heb zelf al gezocht maar mensen hebben het dan over de lengte van de drijfstang , boring en slag enzo en eigenlijk snap ik er gewoon geen zak van 8P

dus... zou iemand mij kunnen vertellen of een 74cc gilardoni op een hebo krukas (pen 10) past i.c.m een pen 10 zuiger

alvast bedankt,


beunkoe
 
Advertisement - register to remove this

als je een pen 10 zuiger koopt met dezelfde maat als de cilinder moet dat lukken :)
dus een A B of C zuiger ..
dit kun je laten meteen bij een betere scooterdealer of tuner
 
als je niet weet wat lengte van de drijfstang , boring en slag enzo is vind je het dan wel verstandig om een krukas te gaan monteren maar daarnaast, voor de 74cc zijn gewoon pen 10 zuigertjes want ik heb er zelf ook nog eentje, dus vraag het ff bij je dealer of iets dergelijks
 
de 74cc gila heeft toch zeker een 43mm slag ?
de hebo as heeft gewoon 39,2mm , als je minarelli hebt tenminste.
dus dat gaat dan niet werken :O

maar als de slag van de cilinder en krukas wel gelijk is kun je idd gewoon een pen 10 zuiger erin stoppen

of haal gewoon ff een bijbehorend gila asje, dan weet je zeker dat de slag, drijfstanglengte en pen maat goed zijn :)
 
ik heb idd een minarelli blok. maar ff weer een krukasje kopen gaat nu even niet ik heb die hebo as net een week en geld komt niet uit mn reet spetteren :P

maar ik weet nou nog steeds niet of het allemaal gaat passen vinnie en mina - buxy verschillen van mening met ZHtuning
 
er zijn 2 versies van de gila geloof ik,
1 waarbij je een krukas met een langere slag moet monteren,
en 1tje die plug en play is,
ook dit kunnen ze zien @ scooterdealer;)
 
voor zo'n cilinder heb je inderdaad een krukas nodig met een slag van 43mm. Als je in bezit bent van een schuifmaat, kan je de cilinder zelf nameten. Bovenste punt cilinder naar achterkant uitlaatpoort zal dan ongeveer 43mm zijn.
 
Back
Top