Klopt, ik zou hem iig niet op die Team zetten, bij mij loopt het wel redelijk maar niet echt hoogtoerig.......Originally posted by Red Bastard
niet echt een pijp vor een hoogtoerige cil denk
Originally posted by Rocket death
Aangezien ik die standaart uitlaat zat ben op me sp wil ik een andere gaan halen maar wil geen terug lopende(motor wouten houden iedereen aan hierzo bij mijn, met een terugloper er op vandaar dit :'( )
ik kwam deze tegen @ scootpart.nl
ik vind het zelf wel een mooi uitlaatje en voor een redelijke prijs €153.-
zal hij het goed doen onder een zip sp met , 50cc mhr team, 21mm carb, rest standaart.
want zo`n gare ixil uitlaat is ook niet echt mooi
greetzz :W
Originally posted by VDM
Je rijdt er al mee? Dan is het dus geen team, ws een gewone mhr...
HOE BEDOEL JE ???
Maar een SPL is ook illegaal 8) dus kan je beter doorsparen voor een goede uitlaat...
WEET IK MAAR HET IS GEEN TERUGLOPENDE DUS WORD IK OOK NIE ZO SNEL ACHTER NA GEZETEN DOOR DE COPS
Originally posted by X8R-LeNnY
wahahaa grappig
....
:|
je bent echt een kneiter als je denkt dat je met een spl minder op zou vallen :|
ding maakt ook nog es vergeleken met de gemiddelde uitlaat een ontzettende grafherrie i.c.m. hebo alu 70.
Originally posted by VDM
Je rijdt er al mee? Dan is het dus geen team, ws een gewone mhr...
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Erik baseert dit op het feit dat je op een 50cc Team met een MHR-krukas moet rijden, met een 85 mm drijfstang [of je moet met een squish clearence van rond de 5,50 willen rijden]... Je hebt dus de normale MHR [zonder losse verbrandingskamer, check zelf maar]...
SPL ziet er ronduit belachelijk uit op een SP, die uitlaat steekt denk ik 15 cm uit t.o.v. je achterkant...
Originally posted by Rocket death
heb hem tweede hands gekocht met een 70cc maar die was verrot(was erbij verteld toen ik hem kocht) toen heb ik van een vriend van me die 50cc mhr team gehad
want hij gebruikte hem niet meer vandaar
het rijdt niet verkeerd (85/90 teller)alleen die uitlaat |(
ik wil hem in stappen gaan tunen
wil beginnen met de uitlaat want daar heb ik nu geld voor
maar voor een krukas heb ik geen $$$
greetzz :W
Originally posted by Stevie
Ja, is ook slim. Gewoon lekker vlammen met standaard krukas omdat je geen geld hebt. Das dan wel enorm balen als je na een paar daagjes je krukas verrot hebt gereden, hebt dan ook geen geld voor een krukas. Dus eerst krukas, dan cilinder. zo denk ik tenminste....
Originally posted by Bart Nrg Mc2
80-85 is toch best netjes? 8P
Dat haal ik met een Yas R + 17,5mm ook op m'n NRG...