Giannelli SPL

JeremY

Well-Known Member
Aangezien ik die standaart uitlaat zat ben op me sp wil ik een andere gaan halen maar wil geen terug lopende(motor wouten houden iedereen aan hierzo bij mijn, met een terugloper er op vandaar dit :'( )
ik kwam deze tegen @ scootpart.nl
spl_nw.bmp


ik vind het zelf wel een mooi uitlaatje en voor een redelijke prijs €153.-

zal hij het goed doen onder een zip sp met , 50cc mhr team, 21mm carb, rest standaart.

want zo`n gare ixil uitlaat is ook niet echt mooi:p


greetzz :W
 
Advertisement - register to remove this

Euhm... deze uitlaat is even illegaal als een terugloper hoor, en ik vin hem ook best wel opvallen... Maarja, schijnt wel een goede uitlaat te zijn maar dat moet je maar aan iemand anders vragen.
 
Originally posted by Rocket death
Aangezien ik die standaart uitlaat zat ben op me sp wil ik een andere gaan halen maar wil geen terug lopende(motor wouten houden iedereen aan hierzo bij mijn, met een terugloper er op vandaar dit :'( )
ik kwam deze tegen @ scootpart.nl
spl_nw.bmp


ik vind het zelf wel een mooi uitlaatje en voor een redelijke prijs €153.-

zal hij het goed doen onder een zip sp met , 50cc mhr team, 21mm carb, rest standaart.

want zo`n gare ixil uitlaat is ook niet echt mooi:p


greetzz :W

Lekkere setup, een 50 team zonder bijbehorende krukas :'( , en een standaard uitlaat :|. Ik zou er een team50 of c20 pijp onder hangen, maar je wilt geen terugloper :? en dan wel met een team50 gaan rijden...
 
heb hem tweede hands gekocht met een 70cc maar die was verrot(was erbij verteld toen ik hem kocht) toen heb ik van een vriend van me die 50cc mhr team gehad
want hij gebruikte hem niet meer vandaar

het rijdt niet verkeerd (85/90 teller)alleen die uitlaat |(
ik wil hem in stappen gaan tunen
wil beginnen met de uitlaat want daar heb ik nu geld voor
maar voor een krukas heb ik geen $$$:)

greetzz :W
 
Je rijdt er al mee? Dan is het dus geen team, ws een gewone mhr...

Maar een SPL is ook illegaal 8) dus kan je beter doorsparen voor een goede uitlaat...
 
Originally posted by VDM
Je rijdt er al mee? Dan is het dus geen team, ws een gewone mhr...

HOE BEDOEL JE ???

Maar een SPL is ook illegaal 8) dus kan je beter doorsparen voor een goede uitlaat...

WEET IK MAAR HET IS GEEN TERUGLOPENDE DUS WORD IK OOK NIE ZO SNEL ACHTER NA GEZETEN DOOR DE COPS

werd er net weer een achter na gezeten door een off the road :D :D die scoot(runner) vloog over die drempels heen hier whahahhaah :D :D
staat nu een woute wagen op de hoek das minder:( want moet dalijk weg

greetzz :W
 
wahahaa grappig

....

:|

je bent echt een kneiter als je denkt dat je met een spl minder op zou vallen :|

ding maakt ook nog es vergeleken met de gemiddelde uitlaat een ontzettende grafherrie i.c.m. hebo alu 70.
 
Originally posted by X8R-LeNnY
wahahaa grappig

....

:|

je bent echt een kneiter als je denkt dat je met een spl minder op zou vallen :|

ding maakt ook nog es vergeleken met de gemiddelde uitlaat een ontzettende grafherrie i.c.m. hebo alu 70.

*wrong use of kneiter* :|
 
Originally posted by VDM
Je rijdt er al mee? Dan is het dus geen team, ws een gewone mhr...

Erik baseert dit op het feit dat je op een 50cc Team met een MHR-krukas moet rijden, met een 85 mm drijfstang [of je moet met een squish clearence van rond de 5,50 willen rijden;)]... Je hebt dus de normale MHR [zonder losse verbrandingskamer, check zelf maar]...

SPL ziet er ronduit belachelijk uit op een SP, die uitlaat steekt denk ik 15 cm uit t.o.v. je achterkant...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Erik baseert dit op het feit dat je op een 50cc Team met een MHR-krukas moet rijden, met een 85 mm drijfstang [of je moet met een squish clearence van rond de 5,50 willen rijden;)]... Je hebt dus de normale MHR [zonder losse verbrandingskamer, check zelf maar]...

SPL ziet er ronduit belachelijk uit op een SP, die uitlaat steekt denk ik 15 cm uit t.o.v. je achterkant...

Bart is koel ole ole! 8) :D :p
 
Originally posted by Rocket death
heb hem tweede hands gekocht met een 70cc maar die was verrot(was erbij verteld toen ik hem kocht) toen heb ik van een vriend van me die 50cc mhr team gehad
want hij gebruikte hem niet meer vandaar

het rijdt niet verkeerd (85/90 teller)alleen die uitlaat |(
ik wil hem in stappen gaan tunen
wil beginnen met de uitlaat want daar heb ik nu geld voor
maar voor een krukas heb ik geen $$$:)

greetzz :W

Ja, is ook slim. Gewoon lekker vlammen met standaard krukas omdat je geen geld hebt. Das dan wel enorm balen als je na een paar daagjes je krukas verrot hebt gereden, hebt dan ook geen geld voor een krukas. Dus eerst krukas, dan cilinder. zo denk ik tenminste....
 
Originally posted by Stevie


Ja, is ook slim. Gewoon lekker vlammen met standaard krukas omdat je geen geld hebt. Das dan wel enorm balen als je na een paar daagjes je krukas verrot hebt gereden, hebt dan ook geen geld voor een krukas. Dus eerst krukas, dan cilinder. zo denk ik tenminste....

Uhm gast... De reden waarom iederene hier een andere krukas aanraadde was om diezelfdereden als Bart al zei, ik denk dat een Pia krukas een MHR50 best houdt. Vooral als ie maar 80-85 gaat... 8)
 
80-85 is toch best netjes? 8P

Dat haal ik met een Yas R + 17,5mm ook op m'n NRG...

Trouwens nog ff een gare actie van me; een RIII op een originele cilinder schroeven [voor de pasvorm, ff proberen]... Toen toch ff gaan rijden;

6,4 gr rollen; geen toeren tot de 70 teller, daarna trekt hij naar de 100 teller

3,2 gr rollen; van 0-90 constant +/- 10.000 rpm, en hij heeft niet eens meer de kracht om uit de vario te lopen 8P

Als je rollen rond de 4,5-5,0 gr neemt, is er denk ik redelijk mee te rijden, maar die moeite ga ik niet nemen:)
 
en anders als je echt geen terugloper wil neem je een metal, schijnt een goeie allrounder te zijn. Heb hem zelf onder een zip gezet en stond wel mooi.
 
Back
Top