Giannelli Reverse of Extra Chr. onder Aerox?

joey24

Well-Known Member
hallo,

Ik heb een Aerox R Competition White van 2009

en wil er graag een andere uitlaat onder welke kan ik beter nemen

Giannelli Reverse

Giannelli Extra Chroom

welke is sneller en welke klinkt feller?

Mvg Joey.
 
Advertisement - register to remove this

niet iedereen heeft alle gereedschap :+

wat doe je dan aan een brommer te sleutelen?

tandarts : "tja ,ik moet toch dat gaatje uitboren , maar ik heb geen boor"
klant : "hoezo , ik heb geen boor? "
tandarts : "ik heb niet alle gereedschappen , dan doe ik het wel met hamer en beitel"

8P

bovendien zijn er in je omgeving altijd wel 100erden mensen die een lasapparaat hebben en vast wel even zoiets aan willlen lassen..

het probleem met de dempers is als het goed is al verholpen btw.

@ SPNK , ik weet niet wat je met een draadeind wilt ,ik heb er nooit 1 voor nodig gehad , wat wil je daar mee doen :?
 
Gewoon dwars door de demper heen en aan beide kanten een "sier" moer. Niet de mooiste oplossing maar het valt alleen op als je weet dat het er zit. :P

Hoe krijg je de demper uit elkaar dan? Aangezien hij aan beide kanten gelast is zoals het lijkt..
 
dat is HEEL ERG beunhaas..


prutsen noemen we dat...

en hierdoor zie je dus dat er heel veel ragbakken op de weg rijden..
Mijn shot is inmiddels meer dan een jaar oud, en hij ziet er nog zeer goed uit i.t.t. de meeste pijpjes.. beetje roest richting de flens, maar dat voorkom je toch niet..

Hoe had jij het opgelost dan? Ik kan wel dempers blijven kopen namelijk, zitten al 3 nieuwe op.
 
Dat helpt niet meer als hij breekt? :P
Overigens nooit met std cilindertje mee gereden (ja oke, nu wel) dus heeft wel wat te verduren gehad. Is zelfs gelast bij de bocht richting de flens van de demper, gewoon totaal afgebroken. Heeft mogelijk te maken gehad met een iets te arm mengsel, maar toch. Echt kwaliteit is het niet ofzo..
 
wat heeft het er nou mee te maken of er een std cilinder op zit ???

dat boeit geen ruk..

bij een std cilinder pleuren de dempers er ook wel af , en dan maak je dit dus gewoon netjes klaar zoals het hoort en heb je geen problemen meer...

en te arm lopen boeit ook geen ene ruk ...

zeg nou maar gewoon dat je er geen bal vestand van hebt ;)
 
wat heeft het er nou mee te maken of er een std cilinder op zit ???

dat boeit geen ruk..

bij een std cilinder pleuren de dempers er ook wel af , en dan maak je dit dus gewoon netjes klaar zoals het hoort en heb je geen problemen meer...

en te arm lopen boeit ook geen ene ruk ...

zeg nou maar gewoon dat je er geen bal vestand van hebt ;)

Volgens dijkman kan het door een te arm mengsel gekomen zijn..
En ik doelde hierbij op het scheuren van de bocht voor de demper flens, niet op de demper.

Nu heb je echter nog steeds geen antwoord gegeven op hoe je dit dan moet lassen?
 
Back
Top