Giannelli Reverse of Extra Chr. onder Aerox?

joey24

Well-Known Member
hallo,

Ik heb een Aerox R Competition White van 2009

en wil er graag een andere uitlaat onder welke kan ik beter nemen

Giannelli Reverse

Giannelli Extra Chroom

welke is sneller en welke klinkt feller?

Mvg Joey.
 
Advertisement - register to remove this

Gianelli reverse klinkt onwijs lekker en rijd ontzettend goed met een standaard cilinder, vervang hierbij wel je rolletjes en drukveer voor een lekkere acceleratie vergeet ook de grotere sproeier niet (ter voorkoming van een eventuele warmloper (Indien nodig natuurlijk))

Groetjes en veel succes met de keuzen van aanschaf.
 
andere vraag , waarom 1 van deze 2?

btw , een shot loopt niet gek op een std cilinder , de reverse en de extra zijn beide gewoon simpele uitlaten , vooral de extra , die binnen in een schot heeft zitten , dus meer een opgewaardeerde std uitlaat.

zo lopen leuk , meer niet..

de reverse gaat overigens veel lawaai maken..
 
En bij de extra chrome gaat de demper wol snel "op", die moet je dan even vervangen door fatsoenlijke. Maakt wel een leuk geluid maar doet niet heel veel meer dan een originele uitlaat, je top zal er iets van omhoog gaan als je het mooi afstelt.
 
als het demperwol gaar is helpt het wel even ,maar je kunt je voorstellen met wat voor baggerolie er gemiddeld gereden word ,en de gianelli dempers hebben al niet al te grote gaten dus je kunt je vast wel voorstellen dat deze behalve erg klein zijn ook nog eens langzaam dicht gaan zitten..

dan moet je dus ook de demperbuis schoonmaken en nieuwe vulling ,echter gaat het dan meestal niet zo lang duren voor er weer lawaai in zit.

door de gaten iets groter te maken heb je dus EN een betere absorbtie van lawaai EN de gaten blijven langer open.

maar een Reverse maakt zo nieuw al een behoorlijk kabaal en imo is deze uitlaat ook wat moeilijker af te stellen terwijl er uitlaten zijn die net zo presteren maar dan met een mooie ruime powerband.. zoals bijv. een Yasuni R
 
Leuk he mensen kutten?! Beetje kinderachtig reageren vind ik dit.

Wat betreft de keuze, er van uitgaand dat jij zo hard mogelijk wil, en dat je rox een standaard cilinder heeft, zou ik voor de reverse gaan, is over het algemeen toch een stukje sneller.

ik zit niet te kutten ik geef hem een andere optie ;)
beetje snel op je teentjes getrapt ofniet
 
Back
Top