Giannelli NRX of Leovinci ZX voor mijn Aerox

Tinus-Aerox

Aerox Max Biaggi Racer
ik ben op zoek naar een uitlaat voor mijn aerox, is nog helemaal standaard.
en ik heb niet zo heel veel geld uit te geven 100-140 euro en ik dacht dus met de Giannelli NRX een leuk uitlaatje gevonden te hebben. maar nu hoorde ik vandaag weer van iemand dat een Leovinci ZX ook wel goed is en die is niet veel duurder dan NRX! dus wat moet ik volgens de kenners doen? of hebben jullie ander idee? laat het me weten!
 
Advertisement - register to remove this

zeker een ZX. En wat Spiky zegt dat het snel rot is onzin. Als jij je uitlaat gewoon goed onderhoud, dan is er niets aan de hand.
De top van de ZX ligt hoger dan die van de NRX, de NRX trekt alleen iets sneller, maar das te verhelpen met een andere vario ;)
ZX dus....ben er goed over te spreken.
 
Originally posted by Ossje
zeker een ZX. En wat Spiky zegt dat het snel rot is onzin. Als jij je uitlaat gewoon goed onderhoud, dan is er niets aan de hand.
De top van de ZX ligt hoger dan die van de NRX, de NRX trekt alleen iets sneller, maar das te verhelpen met een andere vario ;)
ZX dus....ben er goed over te spreken.

Zeker ook de enige uitlaat die je gehad hebt:? Ik zou zoals meerdere al zeiden voor de bidalot s2 of de yasuni gaan. Dit zijn kwalitatief gewoon goede pijpjes met een redelijk beschaafde sound voor een redelijke prijs. Ook bieden deze meer opties om in te toekomst nog wat sneller te gaan. Zelf heb ik ook de nrx en de zx gehad en vond het allebij nix. Zx is te langzaam en de nrx maakt heel veel herrie. (dit is dus mijn mening, vele zullen een andere hebben)
 
Originally posted by SimJoc
Zx is te langzaam en de nrx maakt heel veel herrie. (dit is dus mijn mening, vele zullen een andere hebben)

ZX is te langzaam zegt ie dan. Ik ga met me ZX nu 90 echte kilometers en er valt nog wel wat meer uit te halen. De NRX-en die ik heb gehoord produceren niet zoveel herrie hoor. En zo kan men nog wel langer over en weer gaan lullen.
 
Originally posted by Ossje
ZX is te langzaam zegt ie dan. Ik ga met me ZX nu 90 echte kilometers en er valt nog wel wat meer uit te halen.

Maar stel dat jij er een Shot of Yasuni R onder legt, wed ik dat je wel wat meer uit je scootertje kan halen dan met zo'n Leolijpiepijp...
 
Originally posted by Typhoon 70cc
Maar stel dat jij er een Shot of Yasuni R onder legt, wed ik dat je wel wat meer uit je scootertje kan halen dan met zo'n Leolijpiepijp...

Jah dat wil best geloven. Had ook liever een Yasuni R eronder gehad, maarja deze ZX zat er al onder toen ik hem kocht en heb nou goed afgesteld.
 
Back
Top