Gianelli NRX of Bida S2 ???????

Status
Not open for further replies.

psycho

Well-Known Member
Welke van deze 2 werkt t beste op een standaard afstelling...??

En wat verschild het vergeleken met de Originele....???
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb meer ervaring met de NRX en loopt eigenlijk altijd wel lekker met de oginele setup..
Met de S2 heb ik eigenlijk geen ervaring, dus durf ik ook niks over te zegge..
 
Bida S2=Yasuni R :)
ik hoor dat de NRX voor peugeot op std setup lekker loopt. maar geen ervaring mee.
weet wel dat de Yasuni R (vergelijkbaar met S2) heerlijk rijd @ peugeot :)
 
Bidalot S2 = Geen Yasuni R

Xs-racer said:
Bida S2=Yasuni R :)
ik hoor dat de NRX voor peugeot op std setup lekker loopt. maar geen ervaring mee.
weet wel dat de Yasuni R (vergelijkbaar met S2) heerlijk rijd @ peugeot :)


Als k het goed heb staat de bidalot S2 gelijk aan de Yasuni Z dus niet aan de R kijk ff naar de bocht naar de demper. Maar even over de uitlaten self weer als je tog over een tijdje een 70cc wil kopen waarom neem je nu dan niet een Yasuni R voor wat meer geld, want een Yasuni R is een uitlaat die geschikt is voor 50cc cilinders en LAAGTOERIGE 70cc cilinders. Nu is t wat jij wil als k jouw wat had k meteen een R gekocht maar als je perse eerst een 50 pijp wil neem dan de NRX.

MAIK
 
nou de S2 is dus niet gelijk aan de yasuni Z ik heb ze beiden heir liggen...
De S2 is gelijk aan de yasuni R in de Z zitten ook schotten en in de S2 niet!
maarja cker voor die bida gaan!
 
Psycho wil de Bidalot van mij kopen.
Ik weet zelf niet precies welke het is, maar hierbij een foto.
51620.jpg

Er zit wel een Yasuni demper op ik weet niet of dat gevolgen heeft (positief of negatief)
 
edwin16v said:
Ja er zit hele lichte roest op, is nog wel weg te schuren.


Laat m denk ik gewoon ff stralen in de winter, dan laten verchromen/polijsten of spuiten...

En S2 demper heb ik zelf denk ik nog wel(van mina) maar moet passen..
 
ik zou toch ECHT iets meer geld uitgeven en een mooie R halen dan zo'n doorgerotte-16-winters-mee-gereden-en-dat-is-te-zien-ook-bidalot-uitlaat:eek:... (No offence)
voor je het weet is de roest TE hardnekkig en klapt er zo een scheur in als hij een beetje warm wordt...
en JA dat kan WEL.. heb het zelf ondervonden toen ik mijn R verkocht en mijn eeeuwen oude Hebo Gara eronder gegooid heb.. :rolleyes:
 
Xs-racer said:
ik zou toch ECHT iets meer geld uitgeven en een mooie R halen dan zo'n doorgerotte-16-winters-mee-gereden-en-dat-is-te-zien-ook-bidalot-uitlaat:eek:... (No offence)
voor je het weet is de roest TE hardnekkig en klapt er zo een scheur in als hij een beetje warm wordt...
en JA dat kan WEL.. heb het zelf ondervonden toen ik mijn R verkocht en mijn eeeuwen oude Hebo Gara eronder gegooid heb.. :rolleyes:

Dat is dan pech als dat gebeurd....

Ik ben op dit moment met meer zaken bezig, dan alleen maar 1000 euro uitgeven aan een scooter....

Er moet een hele goede setup onder komen maar tot dat, rij ik wel met dat....

@ Erwin, ik haal me uitlaat er bij jou af ja...
Anders word t moeilijk...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top