Gemeente laarbeek

Bart.T@zipsp

Twins Tuned
We waren al bezig met de gemeente voor een meeting te regelen. Ze deden echter heel moelijk, maar we hadden een afspraak geregelt voor 14 Januari om 9 uur smorgens.

Vandaag ging mijn vader der heen, en had gepraat met hun ( loco burgemeester, en nog 3 man)
Hij belde me op en zei het volgende:
Ze mogen geen vergunning verstrekken om opgevoerde brommers te laten rijden op openbaar terrein, dat kan bijna niet, toen zei mijn vader over oisterwijk enzo, maja hun bleven erbij dat het bijna niet kann. Op een prive terein echter weer wel.
Maja we kijken dus verder. Maar het wordt wel heel moelijk.
 
Advertisement - register to remove this

Ehm ik ben atm ook bezig met een meeting op een openbaar terrein, een terrein in handen van de gemeente dus.

Als jij een vergunning aanvraagt voor een meeting op zo'n terrein dan vraag jij als het ware een tijdelijke opheffing van de normale verkeersregels aan.

Dus hun argument slaat nergens op, maar ik heb het ook vaker meegemaakt hoor, ik heb nu 3gemeentes geprobeert, en 2 van de 3 proberen er gewoon met een smoesje af te komen omdat ze liever niet zo'n soort evenement in hun dorp/stad willen.

Maar de laatste (en ook de kleinste) gemeente werkt wel mee, en als ik binnenkort een vergunning heb en jij nog niet dan stuur ik em zeker naar je toe, zodat je bewijs hebt.

Ik heb toen ook aangetoond dat dergelijke evenementen wel legaal worden gehouden (bijv. oisterwijk) en dat hielp hier wel :)
 
Back
Top