This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gelukkig nieuwjaar

Jongens... GELUKKIG NIEUW JAAR! EN DE BESTE WENSEN VOOR JULLIE ALLEMAAL ... wat hebben jullie eigenlijk allemaal gedaan op oudejaars avond?
 
Dat is tenminste nog chill ... hier veel drank... buiten... ziekenhuis... politie... mamma pappa+ vrienden... stad... huis :S
 
Eerst thuis bij vrienden in Overveen... we hadden behoorlijk wat drank gehaalt en dat ging heel leuk en aardig...
Toen begonnen we ons te vervelen, dus wij gaan naar buiten... nou wij wat babypijlen op elkaar schieten... heel leuk en aardig.
Maar dat hield ik voor gezien, en ik ging bier op een vriend spuiten (uit verveling).
Dus die wil dat bierblikje van me afpakken, maar ik had m'n duim in het "gat" gestopt.
dus dat blikje gaat NET NIET door mn hele duim heen... ik ZWARE pijn lijden... en die moeder van die vriend wou dat ik naar het zieken huis ging...
Nouja... volwassen vrouw... ik denk daar luister ik naar, dus ik om 23.45 naar het ziekenhuis.
Krijg ik daar 4 beeldige pleisters op m'n vinger en mag ik weer gaan.

Komen we terug in Overveen... vuurwerk en drank gepakt, en op naar buiten...
wij feesten en doen... komt er opeens politie aangereden... wij sneaky de tuin in... lopen ze de tuin in :O zeggen ze tegen een vriend van mij: "Ja, kom jij maar eens ff mee".
Dus hij loopt heel braaf mee... moest ie opeens de auto in.
Vraagt die moeder van die vriend van mij: "Wanneer komt hij terug?"
Waarop de politie zegt: "Met 5 minuten is hij terug".
5 minuten later komen ze terug, zeggen ze: "We nemen hem mee"
Dus wij verbaast en geschrokken en zo doende... rond 4en zijn we nog naar heb bureau gegaan om te vragen wanneer hij vrij komt en waarom hij was aan gehouden... en daar kregen wij te horen dat jij hij morgen pas weer werd vrij gelaten en dat hij was aangehouden vanwege vernieling...
Maar volgens nuchtere vrienden die de hele tijd bij hem waren... blijkt daar niet van waar te zijn....

en dat was zo'n beetje het rare verhaal
 
Jah, maarja dat kan morgen pas... en aangezien zijn ouders uit elkaar zijn... en hij geen contact meer met pa heeft en moeder op vakantie is... en hij bij oma logeert... zal dit vrij moeilijk zijn voor oma en moeder!
Ook voor mij trouwens, omdat ik namelijk altijd de lul ben, en hij nooit... maar met die politie-agenten/agentes valt geen woord mee te wisselen