This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

Originally posted by Tim
Er is ook gras bij het strand, mja, de muggen waren irri

ehmm gras bij het srtand ??
ik woon zo'n beetje naast het strand 5/10 min. lopen (grootste gedeelte door duinen ) en heb jammergenoeg nergens een plekje met gras gevonden

ltrz
 
Originally posted by SoulDarkness
KUT KUT KUT... ik zou zometeen (21.00) afspreke op zn bankje in ut bos met zo'n meisje... alleen ut begint net te regenen hiero

gewoon bikkelen, mischien wordt je wel zo "heet"van haar dat je het niet eens merkt dat het regent.
 

Heet is misschien wel lekker, maar een sauna is mij een beetje teveel van het hete

De keren dat ik in de sauna heb gezeten hield ik het er maar 5 minuten uit, laat staan als je daat ook nog eens een wijf moet gaan hokken 8P

Robbert
 
Nou neit echt speciaals, meestal neuk ik gewoon thuis, of iets wat daar op lijkt. Het gekste was dan denk ik op het balkon van het appartement in Salou vorig jaar, terwijl mijn vrienden binnen hun roes lagen uit te slapen Tis zo heet binnen Dan maar naar buiten, is het WEER heet

Mja moet kunnen heh

Op Kreta ga ik voor het strand, wou ik in Salou ook doen, maar toen ging het niet helemaal goed, ik zat dus te klooien in de bus met een meisje, we kwamen terug van een schuimparty in La Pacha, en we zouden nog ff gaan zwemmen met zijn 2-en, alleen ik was de weg kwijt zegmaar... 8)

Achja dit jaar het strand
 
Vrijdagavond waarschijnlijk mijn aanstaande vriendin Smsjes lopen al behooorlijk heet op. We hebben afgesproken op het strand rond 9 uur ofzo met zonsondergang. Wel romantisch hè!

Voor de rest de meest vreemde plekjes zijn er bij mij niet zo veel, meer gewoon de standaard dingen. Bed, douche, 's nachts midden op een campingveldje. Allemaal zulk soort dingen, niks speciaals ofzo.

Die gozer die trouwens in de Brico heeft geneukt in zo'n voorbeeld slaapkamer is echt opper ziek! 8P
 
Ik was een keer met een vriend van me mee naar zijn camping en daar had ik dus een mokkel gescoord en toen lag die maat van mij bezopen te slapen en kwamen die chick en ik ernaast liggen en zijn we maar wezen neuken. Hij had gewoon niks door
 

dat noem ik dus fatsoenlijk bezopen zijn
 
Originally posted by Gijshouwen


echt wel: meestal neuk ik gewoon thuis maare......

voor jou wil ik best een uitzondering maken
 
Originally posted by NiCkzip


ehmm gras bij het srtand ??
ik woon zo'n beetje naast het strand 5/10 min. lopen (grootste gedeelte door duinen ) en heb jammergenoeg nergens een plekje met gras gevonden

ltrz

Jij woont aan de zee...wij hebben hier ook van die meertjes
 
Originally posted by Hugo


Meestal neuk ik gewoon thuis maare... voor jou wil ik best een uitzondering maken

Effectief Zet er wel een forum © op Wat een id-en weer
 

maar.. hij ging wel ineens bruut lopen kotsen?8P

Ohwja ook nog in de tent van mn vriendin (toen ze nog niet mn vriendin was) op de plaats van de ouders van een vriendin van haar

Die van die uitprobeer beddenzaak is ook wel meesterlijk!
En die verkoper van: euh.... wat zijn wij aan het doen? Ohw nix hoor beetje uitproberen ensow