Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

Dit topic roelt 8D

1 keer in de gang in het huis van men schoonouders toen ik men vriendin naar huis bracht. En een keer in de douches van het toiletgebouw van de camping terwijl ze in dat gebouw aan het schoonmaken :D
 
Had ik "het" maar ooit gedaan, maar ik ben nog maar 16 :p

Er was wel een meidje (toen dé meid) die vroeg of ik met haar mee ging naar de bosjes, want ze wou neuken.... toen heb ik nee gezegd |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

K kom nooit verder als #4.... balen....

Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd hier voor de eertse keer?
 
Ook koel; discotheek hier in de buurt was een paar jaar geleden uitgebreid. Dus ik met toenmalige vriendin naar de damesplee, wij daar ff tekeer, duurde allemaal nogal lang (B) :) Mja, hoorden we opeens allemaal gejoel en zo...

Bleken er ammel mensen te staan kijken, de bovenkant van die wc was namelijk van glas en die spiegelde nog door de nieuwigheid.

Woeps :)
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Ook koel; discotheek hier in de buurt was een paar jaar geleden uitgebreid. Dus ik met toenmalige vriendin naar de damesplee, wij daar ff tekeer, duurde allemaal nogal lang (B) :) Mja, hoorden we opeens allemaal gejoel en zo...

Bleken er ammel mensen te staan kijken, de bovenkant van die wc was namelijk van glas en die spiegelde nog door de nieuwigheid.

Woeps :)

Doed heb je geen kijkgeld gevraagd,je had aardig kunnen vangen lijkt me.
T probleem is dan alleen dat natuurlijk niemand ook maar iets heeft gezien.
Wel te testen aan harde nippels door truitjes en vreemd opgezwollen broeken natuurlijk.

Mijn plekken tjah:
In de lift tussen de 3e en 4e verdieping.
Zwembad hokje voor baby's te verschonen(jah was schoon jah)
maar die zijn lekker ruim.
Op een parkeerplaats langs de snelweg(carpoolplaats bij Oud Gastel voor wie m kent) t was wel overdag trouwens met de bus vd zaak:P
Vroom en dreesman pashokje.
 
LOL :#

Ik ga me hier niet over uitlaten... omdat Tienelientje het dan weer door Lemmer verspreid... of Cris aka. Aeroxisthabomb of Boostah aka. Rense.....
 
Originally posted by PLeX
LOL :#

Ik ga me hier niet over uitlaten... omdat Tienelientje het dan weer door Lemmer verspreid... of Cris aka. Aeroxisthabomb of Boostah aka. Rense.....
het gaat om de plekjes niet met wie dat was hoor:P :W
 
Originally posted by $aint


ja daar hebben we wee nix aan he Gijs!


Oké dan ......
=In de auto, op de scoot , in de bosjes, op de biobak, in de trein, op school, midden op straat (snachts), op de motorkap, aan de bar (in hoekje), midden op een hockey veld, in het zwembad, op het dak (zomer), het kantoor van m'n pa, op de trap, ..... Pffff enz.
Oja ....op een kerkhof, das was toll;)
 
Last edited:
Originally posted by PLeX
LOL :#

Ik ga me hier niet over uitlaten... omdat Tienelientje het dan weer door Lemmer verspreid... of Cris aka. Aeroxisthabomb of Boostah aka. Rense.....

jongen dat van jou weet ik wel :p
 
Back
Top