Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

Mol said:
Limburg/brabant zijn hetzelfde voor mij als simpele ziel. Ben niet zo inteligent oid :X
Verder zit ik op me werk, werk is klaar en ik ga zo weg. Dus nee ik heb idd niks beters te doen en word nog betaald ook terwijl ik me hier kapot lach.
Arno/Nienke? Zo duidelijk genoeg? ;)
bespeur ik hier een spoor van jaloezie?
btw ben ik er weer weg van..
 
Nienke said:
bespeur ik hier een spoor van jaloezie?
btw ben ik er weer weg van..
Jaloezie? Ik denk idd dat dat het zal zijn.

Bij DaMol draait het om mij en Dani, verder niemand. De technieken die we gebruiken gaan zover dat het niet zomaar aan te leren is.
 
Mol said:
Jaloezie? Ik denk idd dat dat het zal zijn.

Bij DaMol draait het om mij en Dani, verder niemand. De technieken die we gebruiken gaan zover dat het niet zomaar aan te leren is.

Niet? Dan heb ik me vergist.. Dacht namelijk een stukje terug te hebben gelezen dat er 3 collega's in de buurt waren? :D
 
Mol said:
Jaloezie? Ik denk idd dat dat het zal zijn.

Bij DaMol draait het om mij en Dani, verder niemand. De technieken die we gebruiken gaan zover dat het niet zomaar aan te leren is.

Mag ik me niet bij jullie voegen? Ik ben een held met vierkante freesjes @Dremel, en ik pik jullie technieken echt wel snel op 8P
 
Bart daar kunnen we over praten!
Andatura: ik heb meerdere banen. Een bedrijfje als DaMol opzetten kost de 1ste jaren alleen maar geld zoals bij elk ander bedrijf 8P
 
Andatura said:
Niet? Dan heb ik me vergist.. Dacht namelijk een stukje terug te hebben gelezen dat er 3 collega's in de buurt waren? :D

Bart, DaMol opereert vooral s'nachts, omdat ze niet getraceerd willen worden door fans... Daarom hebben ze puur voor de schijn nog een rotbaantje en/of studie nodig om het geheel te verdoezelen :!
 
Ik snap het iig niet meer :D
En tot morgenochtend een uur of 10 ben ik ook niet meer te vinden hier denk ik. Veel plezier nog hier. :*
 
Anda heet dus ook Bart, om het makkelijk te houden...

Zullen we Arno & Paul ook maar meteen Bart noemen, dan kan Marcel afgevoerd worden naar een kliniek voor het eind van de middag :*
 
Back
Top