Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

G spotter said:
Wie heeft dr ook wel eens lui betrapt? :P
Zo heb ik laatst met een kameraad mn ex met broertje van kameraad betrapt toen we zn slaapkamer binnen kwamen :L
Was toen al mn ex hoor daar nie van.
ssssssssssssssssssssssssssssssst
 
Bart Nrg Mc2 said:
Arno, blijf even stilstaan bij het feit dat IK > JOU wel kan bannen a.u.b. :P
Je bent toch de forum opa? Zo noem je jezelf iig, vind het niet vreemd dat de jongere generatie denkt dat je dan echt een 30+ er bent hoor.. 44 is wel erg oud, maarja met zo'n rotkop :X

Verder houd ik nog wel van je, maar toch meer van je zusje :*
 
Nienke said:
das uit voorzorg..
Waarvoor?
Kansloze gasten die dingen zeggen waar jij eigenlijk je reet mee af moet vegen (om het op ze WSD's te zeggen)?
Zoja, ik zou me tijd beter verdoen als ik jou was... :L
 
Mol said:
Je bent toch de forum opa? Zo noem je jezelf iig, vind het niet vreemd dat de jongere generatie denkt dat je dan echt een 30+ er bent hoor.. 44 is wel erg oud, maarja met zo'n rotkop :X

Verder houd ik nog wel van je, maar toch meer van je zusje :*

Iedereen met een beetje intelligentie [jij dus niet, lieve Mol van me] weet dat elke user een profile heeft waar het bouwjaar in staat :P

Maar Boyd heeft me tot forumopa gekroond, terwijl Joor toch echt ouder is dan ik, toch? :'(
 
Mol said:
Waarvoor?
Kansloze gasten die dingen zeggen waar jij eigenlijk je reet mee af moet vegen (om het op ze WSD's te zeggen)?
Zoja, ik zou me tijd beter verdoen als ik jou was... :L

Wat doe jij hier dan nog :*

Ach ja...

let's be one happy family 8P
 
Limburg/brabant zijn hetzelfde voor mij als simpele ziel. Ben niet zo inteligent oid :X
Verder zit ik op me werk, werk is klaar en ik ga zo weg. Dus nee ik heb idd niks beters te doen en word nog betaald ook terwijl ik me hier kapot lach.
Arno/Nienke? Zo duidelijk genoeg? ;)
 
Back
Top