ssssssssssssssssssssssssssssssstG spotter said:Wie heeft dr ook wel eens lui betrapt?
Zo heb ik laatst met een kameraad mn ex met broertje van kameraad betrapt toen we zn slaapkamer binnen kwamen :L
Was toen al mn ex hoor daar nie van.
Arno said:Bart is gebanned ivm sexuele opmerkingen tegenover vrouwelijke gebruikers van het forum
das uit voorzorg..Mol said:Nienke? Speciaal hiervoor geregistreerd of dat nog net niet?
Arno said:ssssssssssssssssssssssssssssssst
Je bent toch de forum opa? Zo noem je jezelf iig, vind het niet vreemd dat de jongere generatie denkt dat je dan echt een 30+ er bent hoor.. 44 is wel erg oud, maarja met zo'n rotkop :XBart Nrg Mc2 said:Arno, blijf even stilstaan bij het feit dat IK > JOU wel kan bannen a.u.b.
Arno said:Ai...... tegenvaller.
Bart, vergeet neit dat 4 banden van een Audi zo plat staan :*
Mol said:Verder houd ik nog wel van je, maar toch meer van je zusje :*
Waarvoor?Nienke said:das uit voorzorg..
Bart Nrg Mc2 said:Vergeet niet dat jouw bankrekening eveneens zo leeg is :*
Mol said:Je bent toch de forum opa? Zo noem je jezelf iig, vind het niet vreemd dat de jongere generatie denkt dat je dan echt een 30+ er bent hoor.. 44 is wel erg oud, maarja met zo'n rotkop :X
Verder houd ik nog wel van je, maar toch meer van je zusje :*
Mol said:Waarvoor?
Kansloze gasten die dingen zeggen waar jij eigenlijk je reet mee af moet vegen (om het op ze WSD's te zeggen)?
Zoja, ik zou me tijd beter verdoen als ik jou was... :L
PaulM said:kan je ipv bankrekeningen leeghalen ze ook opvullen. Zo ja, gaarne PM'en
Nienke said:blijkbaar heb jij ook geen flikker te doen dan. Aangezien ik je ook nog niks nuttigs heb zien zeggen..