This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

in de bossen voor de carnavals schuur, op de zeedijk op een bankje (wel s'nachts), trampoline in de tuin (veert mee dus geen aanrader ), achter het gemeentehuis, bubbelbad+kleedhokje in zwembad, in mijn ouders bed, en zelf vind ik mijn meesterlijkste plek mijn opa's appartement: hij was bij ons op bezoek en toen zijn mijn vriendin en ik er op de scooter heen gegaan en ff zijn bank bevuild . Zal nog wel iets vergeten zijn maar de rest weet ik zo op et moment niet meer oja en ook op het strand in de zomer
 
Last edited:
haha chille topic
mijn heftige avontuurtjes met mijn vriendin:
- op klaarlichte dag op de rand van ons balkon

- tijdens een buurtfeest van mn vriendin (haar ouders waren dus
buiten) midden in de gang op de vloer

- kleedhokjes van zwembaden enz

- en k geloof zo'n beetje ieder plekje in huis; wastafel, wc, bank, stoel, tafel, aanrecht
 
hmm niet egt een rare plaek, maar wel een vreemde ervaring, k bleef bij haar slapen, en midden in de n8, waren we goed op dreef, knalt in ene dat hele bed uit elkaar, volgende dag onwijze rugpijn
 
Vandaag met mn ex ff naar het zwembad geweest. Ze was om 12.00 bij mij, maar www.aquaindoor.nl ging pas 13.00 open.. Eerst dus flink gesext thuis in bed, en uurtje of 14.00 naar zwembad. Daar in de sauna en kleedhokje (2x, voordat we gingen zwemmen, en erna ) gedaan..
Van de week trouwens met haar nog op mn bureau.. Hoezo geen sex met mn ex? 8P }) :#
 
uhmz
strand
douche
bad
zwembad
badhokjes
apartement (vakantie)
bed
ouders bed
weiland
tegen een school in min 5 ofzo BRRRRRRR

op de bank (gezien door een moeder van mn zusjes vriendin :|)
wou ff geld brengen. loopt naar binnen. legt geld neer en zegt doei. wij haar helemaal niet gehoord. hoorden alleen de doei :|

zullen wel meerdere plekken zijn geweest maar zullen wel niet zo boeiend zijn geweest *shame*
 
Originally posted by Vassago
uhm boeiend inferno ?

Het gaat er niet om wanneer je er 'vanaf' bent, maar de manier waarop en met wat voor meisje...

hmmz.. vass gooit het op de gevoelige toer
 
- eerste keer was op de eettafel
- in de douche
- in een meer (waar nog veeeeeeel meer mensen an het zwemmenw aren
- keuken
- bank
- onder het motto : "wat Marc kan kan ik ook" : oraal in de trein (was maar kort maar toch)
- hotel in antwerpen
- bij mijn vriendin buiten (was best spannend omdat iedereen de uit het raam keek het kon zien)