This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Kee, in navolging van het FOK!forum, hier ook maar es zo'n topic, aangezien het LEKKERRRR weer is, waardoor de hormonen toch enigszins geprikkeld worden

De vraag is duidelijk:Wat is de gekste plek waar je het ooit hebt gedaan...

Ik zal maar niet beginnen Jullie mogen eerst
 
Ik begin ook niet... heb in ruim 8 jaar heel wat rare plekken gezien in ieder geval
 
Damn mietje

Moet ik het dan maar weer doen...

Nummer 1 is toch wel pashokje in de Bijenkorf
 
ik begin wel ff dan

Vondelpark, trein, pashokje H&M, bos bij m'n school (helaas nog niet in school), verder kan ik er nu ff neit sow veel meer bedenken (slechte zaak!!!) maar ik zal m'n ged8en er ff over laten gaan
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Damn mietje

Moet ik het dan maar weer doen...

Nummer 1 is toch wel pashokje in de Bijenkorf

ben ik gvd nog te laat
 
Op de wc op school in de pauze heerschte echt altijd Verbaasd kijkende brugklassers als er opeens een jongen en een meisje uit het damestoilet komen
 
Nou vooruit dan:

in het zwembad, in de kleedhokjes, pashokje bij Hennes&Mauritz (in Amsterdam hehe), op school, achter de school, in de auto, in het bos... moet ik nog doorgaan?
 
Originally posted by VorteX
Nou vooruit dan:

in het zwembad, in de kleedhokjes, pashokje bij Hennes&Mauritz (in Amsterdam hehe), op school, achter de school, in de auto, in het bos... moet ik nog doorgaan?

ja!
 
uhm zwembad,in de schuur voor mijn huis,onder de les op de dames wc
meer gekke plekke weet ik niet meer
 
tegen een electriciteitskast (zo'n schakelkast waar de stroom over de wijk verdeeld wordt), bij een vriendin (van mijn ex) op haar kamer, terwijl die er zelf even niet was , bijna een keer in de trein (was laatste trein en dus niet druk) maar conducteur kwam bij iedere halte langslopen , verder ga ik maar ff niet.

Ik zie dat kleedhokjes populair zijn?
 
Originally posted by VorteX

Ik zie dat kleedhokjes populair zijn?

kleedhokjes in het zwembad zijn erg geliefd hier in de buurt

gewoon je kwakkie op de grond ofzo
en dan loop je met z'n tweeen weer naar het zwembad(wel kut als je dan nog een harde hebt):W
 
Mja ik heb niet echt veel gekke plekken gehad waar ik ''het'' heb gedaan!
Een wijf had me ooit eens gezogen in een hoekje van een cafe op die camping waar we zaten. Was wel geinig.
En,ooit heeft een toenmalige vriendin gewoon rustig met me lul lopen spelen toen we in de Danssalon waren(ik had tommypak aan,dus veel ruimte)
Verder geen echte gekke plekken of zo.
Wasmachine en eettafel zijn wel relaxt qua neukerij!
Maar het liefst doe ik het gewoon thuis want dan je het het gekst maken!!!!

8)
 
Ehm, eerst een verhaaltje, klinkt anders zo onlogisch. Ex-vriendin van me deed administratief werk, baas was z'n agenda vergeten. Werd gevraagd of ze hem kon halen, ik met haar mee. En toen in het huis van haar baas/opdrachtgever in zijn waterbed ff tekeer gegaan en 'vies' achtergelaten. Volgens mij is die baas zelf er nooit achter gekomen.

Verder heb ik, sauna/turkstoomding, portiek, bubbelbad, auto van me pa.
 
auto van je pa? je mag geeneens autorijden dus heb je gewoon in de garage gedaan ofzo?
 
Buiten en Binnen zwembad.... bij eentje achter de speeltuin -> pashokjes.. en binnenzwembad ook kleedhokkies... denk ik iedereen wel :W

Hierz0 In 't bubbelbad en onder doez is cliche...

En op het bed van der buren, maar verders ... tja op hockey toern00i... Maar ben ook pas 16

latur

EDIT: typo