This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gekocht: Metrakit pro race uitlaat

derbi

RvdK Tuning
Ik heb vandaag deze uitlaat gekocht en hij komt op me mhr 70.
Valt dit makkelijk af te stellen en hebben jullie eventueel tips.
Iemand ervaring met deze uitlaat?

Mijn setup:

mhr 70cc
21 mm dell'ortho
rito krukas
polini vario
metrakit pro race

nee dat is mijn andere scooter...... het gaat om mijn malaguti phantom f12 foggy replica 2002 (spectrum edition)
Met andere woorden; mina hor

Ik heb hem op m'n Gilardoni gehad, deed het ook erg lekker.
Hij sputterde in het begin alleen vrij veel.

En of die moeilijk af te stellen is, kan ik niet voor jou zeggen, wij weten jouw afstelkunsten niet

ik had gehoord dat ie alleen moeilijk wegkomt met de metrakit pro race..... Kwestie van afstellen zou je denken..... Maarja......

afstellen is geen probleem..... daar hebben we een monteur voor.... En die kan wel afstellen ( reed met snelle gele zip op meeting rijen en etten-leur en dinteloord en binnenkort hazeldonk)

Over de afstelkunsten van dealers kan je ook niet veel zeggen. Vaak wordt er niet veel tijd in gestoken (wat bij afstellen gewoon erg belangrijk is) want tijd = geld.
Wat die monteurs in hun vrije tijd doen is natuurlijk heel iets anders

*edit*

Volgens mij begrijp ik het een beetje verkeerd, laat je je scooter nou afstellen door gewoon iemand anders of door een dealer :?

*edit

denk dat die pro race pijp iets te hoog toerig is voor jou, die wil het liefst toch wel zo'n 14-14,5 k hebben

Idd, Sander jij weet toch wel beter? (je hebt hem zelf gehad)

Overigens rijdt onze ex-PR nu rond @ een Aerox met std cilinder, en hij doet het nog lekker ook

Voor het toerental valt het wel mee met de kieskeurigheid denk ik gezien de zeer kleine hoek van de diffuserconus. Realtief brede band dus...

op pia is een PR echt een toerenpijp met naar mijn mening erg veel potentie. Op mina heb ik zelf niet getest, maar @ gilardoni TLC tuned draaide het beestje ook rond de 14k, dus beslist NIET laagtoerig. Niet op PIA en niet op MINA

Uitlaat

Ik heb hem er nu onder......! Mooi geluid.....race sound...echt heel hoogtoerig..... Rijd mooi op mhr team! Alleen moet nog afgesteld worden want bij wegrijden doet ie nog beetje gek.. Top is behoorlijk hoog....rond de 115 met originele vertanding