gekleurde banden?

Doofus

www.sprintscooter.nl
ik zoek de paarse banden van deze foto:

rai_12.jpg


als iemand mij zou kunnen vertellen waar ik deze kan kopen en wat ze ongeveer kosten zou ik er zeer blij mee zijn.

zijn ze te verkrijgen in 130/60-13
en hoe liggen ze op de weg?
 
Advertisement - register to remove this

in banden zit silica of silicum,je hebt het in zwart en kan het ook in andere kleuren verkrijgen.
en ze worden niet grouw want het zit gewoon door en door
dus met elke stuk wat je rijdt (en dus slijtage heb) word de kleur weer fel.

stond tijdje geleden heel groot artikelen in motor blad erover.....

ps. ik denk eerlijk gezegd dat de afzet in de scooter wereld te klein is .....maar mischien zijn ze er wie weet
 
Originally posted by Jasper
zijn idd motorbanden, twijfel of ze ook in scootermaten gemaakt worden....
grip schijnt ruk te zijn trouwens ;)

in dat artikel stond dat het met de modellen was die alleen een gekleurde toplaag hadden,dus niet degene waarvan het sillica zelf was veranderd van kleur....maar goed ik ga het artikel wel zoeken
 
Kheb , ondanks mijn kleine ervaring , nog nooit gehoord van gekleurdescooter banden. Als je ze toch wil denk ik toch wel dat je ze zelf moet laten maken of overspuiten . Maar het laatse heb je maar even plezier van.
 
De grip van deze banden is precies het zelfde dan bv een zwarte band, de kleur maakt niet uit met de grip. (in de F1 wauw Jaguar ook met groene banden gaan rijden maar dat mocht niet ofzoiets van de Fia....)
Scooter banden zijn er niet maar misschien komen die wel.

(heb met die man gepraat op deMotorai)
 
Originally posted by The.Grimson
Kheb , ondanks mijn kleine ervaring , nog nooit gehoord van gekleurdescooter banden. Als je ze toch wil denk ik toch wel dat je ze zelf moet laten maken of overspuiten . Maar het laatse heb je maar even plezier van.

Overspuiten 8P
 
Back
Top