Hallo allen.
Ik kom er niet meer uit. Scooter heeft geen vonk. Aerox 2018 4 takt.
Wat is er gedaan?
- nieuwe accu opgeladen en wel (11,2 tijdens belasting)
- slot vervangen
- ECU/CDI vervangen
- nieuwe bobine
- hellingshoek sensor gecontroleerd en uit elkaar geweest.
- nieuwe spoel (zowel oud als nieuw geven 8,5v (edit: 33,5 AC) bij starten op startknop.
- nieuwe bougie x2 (CR7E) om uit te sluiten
- massa’s gecontroleerd
Alleen de spanningsregelaar is nog niet gedaan. Maar had begrepen als dat het is je in ieder geval nog een vonk moet krijgen.
Iemand die mij de goede richting op kan wijzen? Kabelboom heb ik als laatste optie
Probleem is ontstaan van t ene op t andere moment. Scooter deed niets meer bij contact om. Na een nieuwe accu nog steeds niet. Toen contactslot vervangen. Alles deed het weer maar geen vonk. Er zit, als het goed is, geen startonderbreker op.
Ik kom er niet meer uit. Scooter heeft geen vonk. Aerox 2018 4 takt.
Wat is er gedaan?
- nieuwe accu opgeladen en wel (11,2 tijdens belasting)
- slot vervangen
- ECU/CDI vervangen
- nieuwe bobine
- hellingshoek sensor gecontroleerd en uit elkaar geweest.
- nieuwe spoel (zowel oud als nieuw geven 8,5v (edit: 33,5 AC) bij starten op startknop.
- nieuwe bougie x2 (CR7E) om uit te sluiten
- massa’s gecontroleerd
Alleen de spanningsregelaar is nog niet gedaan. Maar had begrepen als dat het is je in ieder geval nog een vonk moet krijgen.
Iemand die mij de goede richting op kan wijzen? Kabelboom heb ik als laatste optie
Probleem is ontstaan van t ene op t andere moment. Scooter deed niets meer bij contact om. Na een nieuwe accu nog steeds niet. Toen contactslot vervangen. Alles deed het weer maar geen vonk. Er zit, als het goed is, geen startonderbreker op.
Last edited: