geen stationair en over 3/4 gas geen extra kracht

DanieLL.05

Member
Van het een tot het andere probleem met deze aerox.
setup:
17.5 polini carb
4.5 g rollertjes
50cc std
yasuni r
mezoly (sport?) variateur
poline (power) filter

nu loopt hij een soort van stationair. Ik moes gas bij geven om de 5 seconden anders valt hij uit. Hij loopt dus 5 seconden sationair zonder gas bij daarna valt hij uit.
en als ik meer da zo'n 3/4 gas geef wilt hij stotteren en geeft hij niet meer kracht / snelheid. Bougie heb ik bekenen en is zo coffie bruin as te krijgen is. Ook moet ik mijn lucht schroef volledig dicht draaien anders gaat hij nergens heen. Iemand iedeen wat deze problemen zou kunnen veroorzaken?
 
Advertisement - register to remove this

Ik lijk wel zo'n ouwe LP plaat die in herhaling valt....
Heb je na al die tijd de link tussen het kut rijden en dat powerfter nogsteeds niet kunnen maken?

En hoezo werkt sproeier 95 het beste voor jou? Koop gewoon een set sproeiers en trap de correcte sproeier voor je blok erin. Want denk je nou echt dat je de eerste bent die lekker koppig door blijft stuntelen en denkt het maakt echt niet uit of ik een powerfilter op aanraden van Ome Joey heb besteld in zijn webshop bijvoorbeeld. Hij weer paar centen verdiend en jij die spullen blijft bestellen om dat powerfilter maar goed werkend te krijgen. Lach me dood als je volgende topic gaat over een krukasje vervangen omdat het hele spul vast is genaaid omdat je met een powerfilter op deze setup nooooooooooit genoeg mengsel binnen krijgt om alles te smeren omdat je niet genoeg toeren draait daarvoor.

Kijk naar je fokking bougiekleur hier heb je een tabel met alle kleuren en precies wat je moet doen om het goed te krijgen.

Proberen proberen proberen test testen testen meer is het niet
 

Attachments

  • sparkplug-1024x933.jpg
    sparkplug-1024x933.jpg
    201.2 KB · Views: 4
Ik lijk wel zo'n ouwe LP plaat die in herhaling valt....
Heb je na al die tijd de link tussen het kut rijden en dat powerfter nogsteeds niet kunnen maken?

En hoezo werkt sproeier 95 het beste voor jou? Koop gewoon een set sproeiers en trap de correcte sproeier voor je blok erin. Want denk je nou echt dat je de eerste bent die lekker koppig door blijft stuntelen en denkt het maakt echt niet uit of ik een powerfilter op aanraden van Ome Joey heb besteld in zijn webshop bijvoorbeeld. Hij weer paar centen verdiend en jij die spullen blijft bestellen om dat powerfilter maar goed werkend te krijgen. Lach me dood als je volgende topic gaat over een krukasje vervangen omdat het hele spul vast is genaaid omdat je met een powerfilter op deze setup nooooooooooit genoeg mengsel binnen krijgt om alles te smeren omdat je niet genoeg toeren draait daarvoor.

Kijk naar je fokking bougiekleur hier heb je een tabel met alle kleuren en precies wat je moet doen om het goed te krijgen.

Proberen proberen proberen test testen testen meer is het niet
ooh ja bedankt man had ik zelf nog niet bedacht van die bougie kleur!!! zoals ik in mijn post zij is de kleur van de bougie perfect ;) Ik weet dat sproeier 95 het beste is omdat ik hier al een goed halfjaar mee heb gereden met dezelfde setup. Wel bedankt voor het vertellen dat de powerfilter kut is. Dit hoor ik van iedereen :coldsweat: dus dan maar de originele filter erop
 
Sproeier 95 op een originele 50cc cilinder komt niet zomaar uit de lucht vallen.

Dit is te wijten aan dat "power" filter of je trekt ergens valse lucht.
Vooral als je het volgende er nog bij vermeldt:
Ook moet ik mijn lucht schroef volledig dicht draaien anders gaat hij nergens heen.

Verder zou ik de carburateur eens goed schoonmaken en de hoofdsproeier grootte eens goed bekijken want die lijkt mij wat aan de ruime kant, dit kan eventueel ook helpen met:
als ik meer da zo'n 3/4 gas geef wilt hij stotteren en geeft hij niet meer kracht / snelheid.
 
Back
Top