Yamaha Aerox start loop stationair maar geen massa en stottert

Aeroxp

New Member
Kabel van accu na frame gemeten + meet die 12,74en min niks dus iets met de massa maar wat? Als ik massa meet heb ik nul
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Misschien begrijp ik het verkeert want het is nogal cryptisch omschreven maar wat je meet is normaal.
Misschien kun je even fatsoenlijk omschrijven hoe je gemeten hebt.
 
Als ik de plus meet en op de frame heb ik 12,74 en doe ik het bij de min meet die nu
Post automatically merged:

Heb ook me een kabel op de batterij en frame geprobeerd maar rook niks
Post automatically merged:

IMG-20210330-WA0044.jpeg
Post automatically merged:

Als ik massa meet krijg ik telkens nul
Post automatically merged:

Hij start loop stationair maar met gas geven stottert de scooter en gaat amper van de plek
 
Last edited:
Noem je dit een fatsoenlijke omschrijving?
Als je geholpen wilt worden wat moeite graag!

Ik snap het nog niet, ik vraag het één laatste keer.

Waar zet je de zwarte en de rode meetpen van de multimeter bij je eerste meting en waar zet je de zwarte en de rode meetpen van de multimeter bij je tweede meting?

Want aan niets zeggende foto's met allerlei draden en plakband hebben we niks.
Ik vermoed dat je geprobeerd hebt een extra massadraad te leggen en hoop toch dat je niet enkel de draad tegen het frame met tape hebt geplakt maar onder een bout hebt geschroefd???
 
Eerst zwart op zwart accu en de frame rood op een kale plek en dan andersom ook op het blok ook op de bobine geprobeerd die draad is op de min aangesloten en op een kale plek was met een jonge bezig via de app via scooterforum hij had gezegd meet de massa die had dat ook gehad hij zei je hebt geen massa ik weet het ook niet niet je verder kijken
Post automatically merged:

Ik heb een hele nieuwe set up alles nieuw blok revisie enzv hij loopt stationair maar stottert met gas geven
 
Back
Top