This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Geen licht

Jans1987

New Member
Het sindskort een peugeot met alleen maar problemen. Begon met de electrisch start die deed t al snel niet meer. Daarna de kickstart. Heb nu een nieuwe cdi erin gezet hij hij loopt weer met de kickstart. Hebben alleen geen verlichting. Alles heb ik wat ik zelf kan doen nagekeken zekering accu spanningsregelaar. Wat kan ik nu nog doen?

Lampen zij heel neem ik aan , begin eens te meten of je spanning hebt op je lichtschakelaar , heb je dat , dan op je fitting .
Ik weet niet of jou scooter via de accu of de stator spanning krijgt voor de verlichting , maar ik vermoed uit de stator , dan zou je deze ook door moeten meten. staan op you tube filmpje hoe je dit kunt doen . Heb je ook de zekering met een multimeter door gemeten , als het een glas zekering is , is dat nogal eens moeilijk te zien.
Post automatically merged:

En als de scooter versneld stationair loopt , meet dan ook eens de spanning over de accu polen , moet dan in de buurt van de 14 volt zitten