geen bloknummers?

Advertisement - register to remove this

Kijk eens op het plaatje hieronder.
Als het bloknummer daar niet meer te lezen is, heb je het 99% mis en is het blok 100% oneerlijk en zorg er maar voor dat je nooit een wok krijgt want dan heb je een probleem.

1708453869621.png
 
heb alleen dit:
Kijk eens goed, onder 't witte plaatje staat je bloknummer :) (beginnend met ZD4V)

edit: Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb je een ditech blokkie, en geen Piaggio. Beetje lastig te lezen wat er na de VF komt, lijkt 3x 0 te zijn (= Ditech blok)
Laat maar zitten, zo te zien is 't een D (ZD4VFD, ***VFD00 = (gelukkig dus) Piaggio aldus Easyparts)
 
Last edited:
kan je een foto sturen van de plaats waar het volgens ons zou moeten staan?
IMG_5824.png
Post automatically merged:

Kijk eens goed, onder 't witte plaatje staat je bloknummer :) (beginnend met ZD4V)

edit: Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb je een ditech blokkie, en geen Piaggio. Beetje lastig te lezen wat er na de VF komt, lijkt 3x 0 te zijn (= Ditech blok)
Laat maar zitten, zo te zien is 't een D (ZD4VFD, ***VFD00 = (gelukkig dus) Piaggio aldus Easyparts)

Kijk eens goed, onder 't witte plaatje staat je bloknummer :) (beginnend met ZD4V)

edit: Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb je een ditech blokkie, en geen Piaggio. Beetje lastig te lezen wat er na de VF komt, lijkt 3x 0 te zijn (= Ditech blok)
Laat maar zitten, zo te zien is 't een D (ZD4VFD, ***VFD00 = (gelukkig dus) Piaggio aldus Easyparts)
dat is toch mijn framenummer??? of ben ik nu gek
 
Back
Top