wolfmit2608
New Member
Beste, ik heb een aprilla sr50 maar kan nergens de bloknummers vinden. iemand enig idee? het is 99% het orginele blok..
is dat aan de binnenkant van de carter? want zag oprecht niks aan de buitenkant, ook geen gekras..Kijk eens op het plaatje hieronder.
Als het bloknummer daar niet meer te lezen is, heb je het 99% mis en is het blok 100% oneerlijk en zorg er maar voor dat je nooit een wok krijgt want dan heb je een probleem.
View attachment 74461
Buitekant horen de nummers te zijn anders even goed met licht bekijken en fototje anders proberen schoon te makwn met ietsis dat aan de binnenkant van de carter? want zag oprecht niks aan de buitenkant, ook geen gekras..
piaSr50 Pia of Mina?
heb dat al gebrobeerd, niks te vinden, ook niks qua slijtage of iets is gewoon helemaal glad en netjes verder..Buitekant horen de nummers te zijn anders even goed met licht bekijken en fototje anders proberen schoon te makwn met iets
Stuur er is een foto vanpia
Post automatically merged:
heb dat al gebrobeerd, niks te vinden, ook niks qua slijtage of iets is gewoon helemaal glad en netjes verder..
ben nu niet thuis.. maar heb echt overal op de carter enzo gekeken en kan niks vinden.. ook niet gekras of ietsStuur er is een foto van
Zou mooi zijn ... De Wouten willen je bloknummer Controleren , moet eerst de Carterkap er af .is dat aan de binnenkant van de carter? want zag oprecht niks aan de buitenkant, ook geen gekras..
Bij Pia moet het links staan , links naast de pijlstok , op het lange Carter.
Zou mooi zijn ... De Wouten willen je bloknummer Controleren , moet eerst de Carterkap er af .
heb alleen dit:Bij Pia moet het links staan , links naast de pijlstok , op het lange Carter.
Zou mooi zijn ... De Wouten willen je bloknummer Controleren , moet eerst de Carterkap er af .
is dat van een aprilla waar her zou moeten staan?
echt heel raar, er staat namelijk niks. en ik heb m overgenomen van een oom. die de eerste eigenaar was, en heeft nooit het blok vervangen. hoe zou het dan kunnen?Op alle Piaggio blokken staat het op dezelfde plaats.
kan je een foto sturen van de plaats waar het volgens ons zou moeten staan?echt heel raar, er staat namelijk niks. en ik heb m overgenomen van een oom. die de eerste eigenaar was, en heeft nooit het blok vervangen. hoe zou het dan kunnen?
Kijk eens goed, onder 't witte plaatje staat je bloknummer (beginnend met ZD4V)heb alleen dit:
kan je een foto sturen van de plaats waar het volgens ons zou moeten staan?
Kijk eens goed, onder 't witte plaatje staat je bloknummer (beginnend met ZD4V)
edit: Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb je een ditech blokkie, en geen Piaggio. Beetje lastig te lezen wat er na de VF komt, lijkt 3x 0 te zijn (= Ditech blok)
Laat maar zitten, zo te zien is 't een D (ZD4VFD, ***VFD00 = (gelukkig dus) Piaggio aldus Easyparts)
dat is toch mijn framenummer??? of ben ik nu gekKijk eens goed, onder 't witte plaatje staat je bloknummer (beginnend met ZD4V)
edit: Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb je een ditech blokkie, en geen Piaggio. Beetje lastig te lezen wat er na de VF komt, lijkt 3x 0 te zijn (= Ditech blok)
Laat maar zitten, zo te zien is 't een D (ZD4VFD, ***VFD00 = (gelukkig dus) Piaggio aldus Easyparts)
oki@wolfmit2608 graag 1 topic maar openen over je onderwerp. Je opent steeds nieuwe topics met dezelfde vraag wat niet echt helpt als mensen jou willen helpen