L Luca88 New Member 29 September 2024 #1 Mijn alpha led voorlichten van mijn piaggio zip geven alleen knipperlicht maar geen witlicht of een heel klein stukje maar weet iemand het probleem hiervan of moet ik gewoon nieuwe halen??
Mijn alpha led voorlichten van mijn piaggio zip geven alleen knipperlicht maar geen witlicht of een heel klein stukje maar weet iemand het probleem hiervan of moet ik gewoon nieuwe halen??
trabiarie Well-Known Member 29 September 2024 #2 Zou voordat je nieuwe haalt ze is testen , met een min en plus draad , van de accu . connector los halen en spanning op het daglicht zetten . Post automatically merged: 29 September 2024 En als ze stuk blijken te zijn , meten of ze op gelijkstroom aangesloten zijn . led kan niet goed tegen wissel spanning . Upvote 0 Downvote
Zou voordat je nieuwe haalt ze is testen , met een min en plus draad , van de accu . connector los halen en spanning op het daglicht zetten . Post automatically merged: 29 September 2024 En als ze stuk blijken te zijn , meten of ze op gelijkstroom aangesloten zijn . led kan niet goed tegen wissel spanning .