Originally posted by Runneraman
Zijn wel vet mn pa heeft ook lexus look voor de Audi A4 gehaald
whoeiz de laatste voor voorlopig bij NL power van de 5 stuks zodat ze exclusief blijven mjah...
morgen komen ze erop dan post ik wel wat pics
je hebt ze in 2 soorten Lexus look Carbon and Normal chrome
ik zou voor de Carbon gaan,kosten zal jah rond 140-180 zitten.
**plaatjes**
Doed waar staat dat ik een audi A4 heb |(
Ik heb maar keuze uit 1 soort zie bovenaan de eerste pagina 8P
Originally posted by Arnold MHR
Vind de lampen persoonlijk niet echt fraai......Bij de Lexus zelf wel, omdat het gewoon bij die auto hoort...ik zou het ieder geval niet op je Ibiza monteren.
en ff off-topic: als er hier iemand zegt zonder helm te rijden of iets dergelijks wordt ie gelijk voor dom etc uitgemaakt, maar zodra Eric beweert dat ie geregeld +200 rijdt op sommige plaatsen is dat niet dom??
Of durft niemand dat tegen Eric te zeggen?
Sorry voor off topic, moest er ff uit
Originally posted by Lennox
+ 200 HOEFT niet dom te zijn, is ook klinkklare onzin, moet jij maar eens op een late zaterdagavond van amsterdam naar rotterdam rijden, 200 is dan heus niet gevaarlijk hor.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dan hoor je niet achter het stuur thuis... Andere mensen denken daar alleen anders over...
Originally posted by janjan
nou ik vind ze dus echt wel mooi!! vooral bij zwarte auto!! hej waar heb jij die sticker die op je achterruit zit weg? die wil ik ook op mijn civic
Originally posted by mike
Als jij een echte alu tankdop kan regelen geef me ff het adres dan praten we verder.
Originally posted by Arnold MHR
en ff off-topic: als er hier iemand zegt zonder helm te rijden of iets dergelijks wordt ie gelijk voor dom etc uitgemaakt, maar zodra Eric beweert dat ie geregeld +200 rijdt op sommige plaatsen is dat niet dom??
Of durft niemand dat tegen Eric te zeggen?
Sorry voor off topic, moest er ff uit
Originally posted by Laurens
Die eerste 4 vind ik eigenlijk niet mooi Bart, te simpel en ouderwets...
Die daaronder staan daarintegen zijn wel erg mooi 8)
Maja ik hou meer van dat strakke design, deze blijven gewoon mooi...