This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

geef jullie mening eens

 
ik vind het wel vette lichten, heb alleen geen id ofhet mooi staat, kan ik me zo niet meteen inbeelden, iig mooier als die glanzend zwarte a-lichten.

en wat die pasvorm/kwaliteit betereft, is dus echt waar, me broer is bezig met een VR6 op te leuken (voor/achter spoiler/ lampen nw gespoten) en de knipperlichten/mistlichten in de voorspoiler passen dus gewoon totaal niet, achterbumper wist wat aan ophanging en dat soort dingen dus.
 
Ik persoonlijk zou het niet doen.
1. Iedereen rijdt er al mee. (voor jou misschien geen prbleem, maar ik heb daar een hekel aan)
2. Bij het nieuwe type ibiza zijn die achterlichten supervet, en als je dan bij jou die lexus-look dingen neemt, ziet het er op de een of andere manier gewoon cheap wannabe achtig uit.
3. Ik denk dat de lampen zoals je ze nu hebt mooier zijn (al vind ik het er eigenlijk niet uitzien, origineel is denk ik nog het mooist...)

tjeuuuuuuuuu
 
Vind de lampen persoonlijk niet echt fraai......Bij de Lexus zelf wel, omdat het gewoon bij die auto hoort...ik zou het ieder geval niet op je Ibiza monteren.


en ff off-topic: als er hier iemand zegt zonder helm te rijden of iets dergelijks wordt ie gelijk voor dom etc uitgemaakt, maar zodra Eric beweert dat ie geregeld +200 rijdt op sommige plaatsen is dat niet dom??

Of durft niemand dat tegen Eric te zeggen?

Sorry voor off topic, moest er ff uit
 

+ 200 HOEFT niet dom te zijn, is ook klinkklare onzin, moet jij maar eens op een late zaterdagavond van amsterdam naar rotterdam rijden, 200 is dan heus niet gevaarlijk hor. Je moet t gewoon doen op plaatsen waar t kan.

Nog even wat betreft die achterlichten: ik zou het niet doen, onder een "standaard" auto zou ik in principe een andere uitlaat en een setje velgen gooien. Voor de rest hou ik niet zo van die poespas
 
nou ik vind ze dus echt wel mooi!! vooral bij zwarte auto!! hej waar heb jij die sticker die op je achterruit zit weg? die wil ik ook op mijn civic
 
Originally posted by Lennox
+ 200 HOEFT niet dom te zijn, is ook klinkklare onzin, moet jij maar eens op een late zaterdagavond van amsterdam naar rotterdam rijden, 200 is dan heus niet gevaarlijk hor.


wedden van wel waarschijnlijk ben je dan vet bezope namelijk
 
Originally posted by janjan
nou ik vind ze dus echt wel mooi!! vooral bij zwarte auto!! hej waar heb jij die sticker die op je achterruit zit weg? die wil ik ook op mijn civic

Is van meneer Sony als ik het goed heb, Xplod..

Verder Mike, ik vind het een mooi karretje en die lichten moet je gewoon doen als je dat wilt. Niet iemand anders om meningen vragen want dan krijg je automatisch negatieve reacties. Trouwens, het is jou auto dus dan laat je iemand anders niet beslissen of het er wel of niet op komt

BTW die velgen vind ik net te, ik zou een iets dikkere spaak nemen.

EPS? Haha gaat centjes kosten, compleet systeem dan toch wel

Boeiend dat het een 1.4 is, ik rij in een 1.3 swift gti maar ik hoop er toch ooit nog eens een complete bodykit voor te kopen. Wat je wil moet je doen
 
Die Altezza achterlichten van hierboven (ik neem aan dat het Altezza is) gaan volgens mij erg mooi staan op die zwarte ibiza van je, die wielen trouwens ook :~

Vind btw die zwarte achterlichten van je beetje slecht gespoten, kon mooier...
 
Originally posted by mike
Als jij een echte alu tankdop kan regelen geef me ff het adres dan praten we verder.

D'r zijn van Sparco complete sets om een 'echte' alu tankdop te krijgen. Dan plamuur je zeg maar de rand erom weg, en heb je een ronde tankdop met slot enz. Verkrijgbaar bij ons in de winkel
 
Van die site vind ik dus bijvoorbeeld onderstaande velgen wel aardig... 5-spaaks vind ik meestal wel mooi...









Voor BMW heerscht deze erg hard... Originele zijn alleen erg duur lijkt me... deze zijn cheaper...



 
Die eerste 4 vind ik eigenlijk niet mooi Bart, te simpel en ouderwets...

Die daaronder staan daarintegen zijn wel erg mooi 8)

Maja ik hou meer van dat strakke design, deze blijven gewoon mooi...

 

Tijdens de spits of in een oplossende file wordt op de linkerbaan ook 150 gereden, ook al is het erg druk. Dat is veel gevaarlijker omdat bijna niemand voldoende afstand houdt dan als het rustig is eens flink doorrijden. Ook maakt het nog uit of het nat/droog is natuurlijk (zeker als je 1mm profiel hebt )
 
Originally posted by Laurens
Die eerste 4 vind ik eigenlijk niet mooi Bart, te simpel en ouderwets...

Die daaronder staan daarintegen zijn wel erg mooi 8)

Maja ik hou meer van dat strakke design, deze blijven gewoon mooi...


OZ Superturismo heerst, maar nog harder heerst de OZ Superturismo Corsa