This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

geef jullie mening eens

idd, miles heeft helemaal gelijk....

maar mike, ik zou het niet doen als ik jou was, maar das gewoon omdat 'ik' het niet mooi vind. (dus een persoonlijke mening) omdat a: heel veel mensen het al hebben, b: het gewoon bij lexus hoort en lexus heerscht! :W
 

dit is dus loos..

als je nou een arm iemand bent die net een (voorbeeldje)
1.2 clio heeft en het net kan betalen.. en toch een beetje een mooi auto'tje wilt.. en hij is er blij mee.. dan is het toch goed ?

want hard mag je hier toch niet
 
tjsah...ik vind het best wel, euh, fout zegmaar

Als er een auto langsrijdt die dat heeft lach ik alitjd een beetje... helemaal als hij dan ook ngo een BACARDI sticker op ze tankdop heeft :'(
 
wel leuk en aardig zo'n snelle auto maar probeer maar eens als 18jarige een 2.0 l 16 v gsi ofzo iets te verzekeren.Het is gewoon te duurd voor een jong persoon om in bruut snelle auto's terijden.En uiterlijk vind ik wel belangerijker je heb er toch niks aan als je auto bv 250 rijd
 
Zeker heb je er wel wat aan als je oto 250 kan, het is echt geen probleem dat te rijden in NL, ik doe ook regelmatig 200+ en dat red je overal...
 
Originally posted by Ephymerous
Hmz, ik vind die zwart gespoten achterlichten vetter...

AGREE!

Lexus style is vet, maar dan op een gs300 ofzow, misschien ook wel op een ibiza hoor, maar dat zwart trekt me meer !
 


hier ben ik het dus 200% mee eens, heb liever een kale gti, dan een uitgebouwde 1.2 ofzo.
tuurlijk kan je een 1.2 wel leuk aankleden, maar ga niet te ver...
 
Originally posted by hebo-aeroxje
AGREE!

Lexus style is vet, maar dan op een gs300 ofzow, misschien ook wel op een ibiza hoor, maar dat zwart trekt me meer !

heb je het wle eens gezien op een gs 300? ik niet...
 
Originally posted by Erik
Zeker heb je er wel wat aan als je oto 250 kan, het is echt geen probleem dat te rijden in NL, ik doe ook regelmatig 200+ en dat red je overal...


tuurlijk zijn er zat plaatsen waar je dat kan rijden maar je hoeft maar 1x geflits/aangehouden te worden en daaaaaaaaag alles
 
Ik ben het ermee eens, er zijn zat plaatsen waar het kan en dan is het ook lekkerom even voluit te gaan, maar je moet het doen als het ook echt kan en niet als het druk is en je hebt van die maloten die het op de foute momenten doen en andere in gevaar brengen.
 
cker die achterlichten nemen....is egt super mooi..

vooral op seat ibiza ..want me buurman heeft er ook 1tje...met lexusachterlichten ...is egt mooi!!
 
Originally posted by MHR_member
cker die achterlichten nemen....is egt super mooi..

vooral op seat ibiza ..want me buurman heeft er ook 1tje...met lexusachterlichten ...is egt mooi!!

Niet op hetzelfde model als ik heb dan want deze komen in januari pas uit:?

Zoals verwacht zijn de meningen verdeeld(is ook wel leuk) alleen sommige reply's gaan nergens over.

Waarom zou een 1.4 I 16 V (wat ik dus heb) niet een mooi uiterlijk mogen hebben, de meesten maken meteen de vergelijking tussen spoilers en dus maar 150 + PK.
Mij boeit snelheid dus niet zo maar uiterlijk des te meer (remember tha aerox guys ) die was ook niet snel (100 op teller) maar wel mooi en toen nog een eenling, ik heb er al tig gezien in blauw wit maar toen was ik 1 van de eersten.

Zo is t nu ook met mijn auto de velgen komen volgend voorjaar ik heb hele mooie Toora velgen gezien die er waarschijnlijk onder komen.
Ook zijn er plannen voor een Sebring ,remus of zelfs EPS uitlaat (dat laatste ligt ff aan de prijs natuurlijk) Spoiler zit er al een tijdje op dus dat is okee.
Misschien nog andere bumpers e.d maar alles op zijn tijd hoor.
Deze velg ga ik bestellen (wel 4 natuurlijk he 8P )
 
Tjah, hoe je je auto nu hebt zou ik het nooit doen. Sowieso staat zwart voor geen meter bij een Ibiza (overspuiten in een unieke kleur!!! Paars=>Oranje parelmoer ofzo.. maar ik ben parelmoerfreak). Verder wel leuk karretje een Ibiza, en deze achterlichten zijn wel de mooiste daarvoor verkrijgbaar, maar niet voor een zwarte. Owja, en koop eens een echte alu-tankdop joh! Niet zo'n halfgare Bacardi-sticker :'(
 

Als jij een echte alu tankdop kan regelen geef me ff het adres dan praten we verder.
Het enigste wat ik heb kunnen vinden zijn die oerlelijke stickers van autostyle(over sip gesproken dan ben je pas triest bezig)
Regel ook ff een 1200 euro dan spuit ik m meteen okee.

Let wel het is mijn auto ik vroeg alleen de mening over die lichten geen allerhande andere onzin!!!

Die sticker was meer voor de fun om eens ff te kijken hij zal er vast wel weer eens vanaf gaan.
 
Zijn wel vet mn pa heeft ook lexus look voor de Audi A4 gehaald
whoeiz de laatste voor voorlopig bij NL power van de 5 stuks zodat ze exclusief blijven mjah...
morgen komen ze erop dan post ik wel wat pics
je hebt ze in 2 soorten Lexus look Carbon and Normal chrome
ik zou voor de Carbon gaan,kosten zal jah rond 140-180 zitten.


 
Originally posted by multi zip power
tuurlijk zijn er zat plaatsen waar je dat kan rijden maar je hoeft maar 1x geflits/aangehouden te worden en daaaaaaaaag alles

Beetje opletten dan is er niks aan de hand