geef jullie mening eens

mike

Home is where tha dogg is
Zoals de meesten wel weten heb ik dus een seat ibiza van 2002.
Hier zitten wel meer auto liefhebbers en ik vroeg me af wat vinden jullie van deze lexus look achterlichten voor mijn seat???
17256416.jpg


Ik vindt ze echt mooi ook omdat mijn seat zwart is, maar ben wel een beetje benieuwd naar jullie mening of idee hierover.

Doen of laten ????!!!
 
Advertisement - register to remove this

ja da's bruut man :D. hiero in de straat heeft iemand dat op zn peusjo 206 CC. ik ga morgen wel ff met digicam buiten een pic maken :P. maar dan moetje net zoals die 206 voor de rest wel een vet uiterlijk hebben vind ik ( mooie demper, koele velgen enzo )
 
En nu de onderbouwing :)

Ik vind het lelijk, en daar bovenop komt nog eens dat de afwerking en pasvorm echt slecht zijn. Kijk maar eens naar hoe die achterlichten passen, ze zitten helemaal scheef! Echt zonde van je geld dus, beetje tuning voor sloebers idee :).
 
Originally posted by Erik
En nu de onderbouwing :)

Ik vind het lelijk, en daar bovenop komt nog eens dat de afwerking en pasvorm echt slecht zijn. Kijk maar eens naar hoe die achterlichten passen, ze zitten helemaal scheef! Echt zonde van je geld dus, beetje tuning voor sloebers idee :).
Nee blauwe achterlichten of ze zwart overspuiten is sloebertuning

En als je beetje kan monteren dan moet het recht zitten... Lijkt me niet dat een bedrijf dingen met superfoute pasvorm maken...
 
Originally posted by Boostah
Nee blauwe achterlichten of ze zwart overspuiten is sloebertuning

En als je beetje kan monteren dan moet het recht zitten... Lijkt me niet dat een bedrijf dingen met superfoute pasvorm maken...

Zwart overspuiten sloebertuning????
Dank je wel voor t "compliment" dan maar!!!????
spoiler%20%20rechts.jpg
 
hoe duur is die set achterlichten dan?


ik vind ze echt vet staan, maar de prijs telt ook natuurlijk mee (denk ik?)

ik denk toch wel dat het een vooruitgang is van de zwartgespoten achterlichten (no offence)
 
soms mooi, soms niet, verschilt echt per auto vind ik, maar op zich vind ik redelijk vaak dat die lexus look a like heel mooi kan zijn.
op japanese carfestival waren er best veel waar bij het super stond, maar ook waarbij het superugly was.
 
Die lampen zijn wel vet, net als die kristallampen die in carroseriekleur zijn en wel gewoon de goede kleur lichten uitstralen.

Aleen jammer dat net als met scooters en andere dingen, na een tijdje rijd iedereen ermee rond.
 
Ik heb ook een beetje een gemengd gevoel over die dingen... Zelf wil ik in de nabije toekomst hopelijk een BMW [E36] 3-serie aanschaffen, waarvoor deze dingen ook leverbaar zijn... Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het gewoon niet past bij dat type auto... Aan de ene kant zijn ze gewoon erg vet, aan de andere kant vind ik het echt iets van Japanse auto's... Hoort meer bij superfout uitgebouwde Civic's enzo :)

Op die Ibizi staat het overigens wel aardig, op een compacte sportieve auto... Houdt inderdaad rekening met wat Erik zegt, dat de pasvorm enige frustratie op kan leveren...

Voor degene die de prijs vroeg; voor een E36 weet ik het wel; tussen de €140 - 180 per set...
 
Mijn mening over dit soort dingen is dat als je een snel-oogende auto wil je ook echt een snelle auto moet kopen. Simpel en niet dat half-gare uitbouw gedoe. Uiterlijk tunen van die sjonniebakken gaat echt nergens over, als je een huisvrouwenbak koopt leer er dan ook mee leven want die dingen optisch "opleuken" is een beetje zielig en ordinair. Maar dat is mijn mening, wees niet aangevallen.
 
Ben ik het wel mee eens... Wat Mike doet kan nog wel (1600-tje dacht ik), maar dat Polo 1.3 gedoe, en dan met achterlijke spoilers, en banden die meer rolweerstand bieden, dan het arme motortje kan trekken, vind ik erg fout... 95% van de niet-originele spoilerkits ziet er trouwens gewoon niet uit, alleen huistuners maken nog weleens wat moois (Brabus, Lorinzer, AMG, Alpina, enzovoort)...
 
Ze moeten bij tuningshops gewoon legitimatie met kenteken hebben alleen lui met snelle auto's mogen spoilers en dergelijke kopen :) zit je onder de 1.6 16v of je hebt geen snelle uitvoering (gti,xsi,gsi,etc) dan mag je niet kopen :D ik bedoel er is nix triesters dan bij een stoplicht staan met je vet opgeshowde golf 3 ofzo :) en dan eruit worden getrokken door een 205 gti omdat je golf een 1.9 diesel is met 90 pk ofzo :|

Mijn motto eerst de binnekant dan de buitenkant :)
 
Back
Top