geef je steun aan de nabestaanden

Advertisement - register to remove this

ff over dat meedeleven tonen door een paar minuten stilte...

leraar vroeg ook aan mijn klas of ze ff hun smoel wilde houden om 12:00... zijn er toch van die eppo's die er doorheen gaan lopen lullen enzo... ben ik nou de enige die dat niet normaal vind?
 
nee zeker niet
ik vindt dat ook zeer a-sociaal hou gewoon ff 3 minuten je waffel

op tv ook al het verkeer op de a 58 stondt stil zie je toch nog van die eppo's doorrijden met zo een smoel van nou jah waar slaat dit op.
 
Originally posted by Ruud
ff over dat meedeleven tonen door een paar minuten stilte...

leraar vroeg ook aan mijn klas of ze ff hun smoel wilde houden om 12:00... zijn er toch van die eppo's die er doorheen gaan lopen lullen enzo... ben ik nou de enige die dat niet normaal vind?

nee zeker niet, maar af en toe vind ik wel dat het wat overdreven word hoor,
zoals naar de radio bellen ofzo om je zegje te doen, of weet ik veel wat, negen van de tien mensen doen zoiets alleen om er zelf beter van te worden van kijk mij ik doe zoiets
ik kreeg ook pas een mailtje van iemand die zei dat je je naam maar onder het mailtje moest zetten en dan doorsturen aan iedereen die je kent
ja hallo wat schieten ze daar mee op in amerika, helemaal niks

dusz

maar zoiets als 3 min stilte vind ik wel een goed gebaar, je bent ook behoorlijk onvolwassen bezig als je daar doorheen gaat lullen
dat het je niks boeid okee, maar ga dan niet anderen storen
 
ik moest door blijven rijden van mijn rijinstructeur :mad: :|
vond ik wel kut maarja ik kan moeilijk wel aan de kant gaan staan als hij dat niet wil..... ben voor mezelf wel 3 min stil geweest....


maar hij zei ook: "waarom nu wel 3 min stil en bijvoorbeeld voor de slachtoffers van andere aanslagen niet?" daarzit wel een kern van waarheid in.....
 
Originally posted by Boeie
ik moest door blijven rijden van mijn rijinstructeur :mad: :|
vond ik wel kut maarja ik kan moeilijk wel aan de kant gaan staan als hij dat niet wil..... ben voor mezelf wel 3 min stil geweest....

Hoezo niet? De wouten hadden zelfs toestemming gegeven om op de snelweg de auto langs de kant te parkeren ervoor...
 
Originally posted by -=PIN=-


Hoezo niet? De wouten hadden zelfs toestemming gegeven om op de snelweg de auto langs de kant te parkeren ervoor...

heb jij mijn rijinstructeur nog niet gezien. maar nee, simpel, als hij dat niet wil en ik zit daar als een min of meer auto n00b te rijden dan doe je dat niet uit jezelf.....
 
Originally posted by Ruud
ben ik nou de enige die dat niet normaal vind?

Nee, dat is niet zo...

In een discotheek waar ik vaker kom, was ook een minuut stilte voor een paar gasten die daar vaker kwamen (hadden auto-ongeluk gehad, NEE, niet zo'n "ik ben zat en rijdt te hard"-verhaal)... Hielden ze ook een minuut stilte, ouders, vrienden, kennissen, klasgenoten, vriendinnen enz. van die gasten aanwezig... Een grote ellende daar, gaan een stel van die pubers lopen blaten, onder die minuut stilte... Hebben later ook wel wat probleempjes gekregen, en terecht...

Ik geef persoonlijk nergens geen zak om, maar op dat vlak heb ik wel respect (dus bovenstaand voorbeeld en die aanslagen in Amerika)...

Greetz.
 
Bij ons was het gewoon echt overal stil, ze zijn hiero appartementen aan het bouwen en zo en echt alle bouw lag ineens stil, al die bouwvakkers waren stil en zo, dat vond ik wel koel van ze.
Ik was op dat moment dus al thuis maar ik hoorde dat er bij mij op school toch ik weer een paar van die lullo's waren die zonodig weer moesten praten en lachen en zo, dat vinnik dus zwaar lullig.
Maar jah, dat blijf je altijd houden volgens mij.
 
Ik zat in de trein ging ie ineens stil staan... 'oja 3 min ... stilte' shame on me... :)
Maarjah iedereen in de trein lulde gewoon door... Pas na die drie min zei de conducteur: 'dank je wel' ... Tja
 
Originally posted by Boeie


heb jij mijn rijinstructeur nog niet gezien. maar nee, simpel, als hij dat niet wil en ik zit daar als een min of meer auto n00b te rijden dan doe je dat niet uit jezelf.....

hmmm auto n00b ofnie, remmen kan je toch zelf wel, heb je geen instructeur voor nodig :P:P

Maar ok zonder dollen, ik snap wat je bedoelt!
 
trouwens bij ons op school was echt iedereen stil, alleen de scheikunde leraar had nix gegeten, dus z'n maag was aan het knorren onder die drie minuten stilte!!!!
Stoute vieze vent!
en z'n oksels transpireerde gewoon door!! bah!
 
Nou, ik kreeg dus net een mailtje met allemaal foto's van de ramp.
Dan schrik je toch wel effe, ok, ik heb het op TV ook wel gevolgd, maar hier zaten dus ook echt foto's bij van mensen dat je ze zo door de lucht ziet vliegen omdat ze eruit gesprongen zijn man, echt vet erg vinnik dat.
 
Back
Top